جایگاه مهم مهندس و مهندسی

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۵۳۴۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز مهندس را به مهندسان حوزه بهداشت و درمان تبریک گفت.
جایگاه مهم مهندس و مهندسی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به نامگذاری پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به نام روز مهندسی، جایگاه رفیع مهندس و مهندسی را در توسعه و پیشرفت ادارات به ویژه حوزه سلامت مهم و تاثیر گذار دانست.
متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
بدون شک نامگذاری زادروز این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندسی، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسان به عنوان تلاشگران و پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور می‎باشد که با تعهد و تفکر در عرصه علم و عمل بی‌هیچ چشمداشتی تلاش می کنند.
جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ کشور عزیزمان یادآور ابتکار، آفرینش، خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور در طول اعصار بوده و می باشد.
مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی، بخشی از توفیقات کسب شده را مدیون نقش‎آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و متعهد علوم پزشکی است و پس از فراز و نشیب های فراوان به شکر پروردگار امروز به جایگاهی ارزشمند دست یافته است.
اینجانب ضمن تبریک مجدد این مناسبت فرخنده به تمامی مهندسان خدوم و پرتلاش، بر خود لازم می دانم که از نقش مهم و انکارناپذیر مهندسان در توسعه و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی در سه مجموعه فناوری و اطلاعات، دفتر فنی و مهندسی و تجهیزات پزشکی و مدیران این واحدها آقایان عظیمی، عالیخانی و مهرآبادی و همه همکارانشان که تبلور همزمان علم و اخلاق در آثارشان متجلی است، صمیمانه سپاسگزاری نموده و از درگاه ایزدمنان سلامت، دوام و توفیق یکایک اعضای سازمان را خواستارم.


( ۱ )

نظر شما :