شرکت اینترنتی در لیگ تندرستی کشوری

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۲ کد : ۱۵۳۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۶۳
رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با هدف افزایش تحرک و پویایی مردم ایران لیگ ورزشی برگزار شده که افراد از طریق سامانه اینترنتی می‌توانند در این لیگ شرکت نمایند.
شرکت اینترنتی در لیگ تندرستی کشوری

به گزارش وب دا مرکزی، سارا ولی زاده افزود: شیوع بیماری کرونا متاسفانه بسیاری از اماکن به خصوص سالن های ورزشی را به تعطیلی کشاند و در دوران قرنطینه و خانه نشینی مردم را به خانه نشینی محکوم کرد.

وی تاکید کرد: به همین خاطر فدراسیون ورزش های همگانی با هدف افزایش تحرک و پویایی مردم تصمیم گرفت این لیگ ورزشی را برگزار نماید که افراد بتوانند از طریق اینترنتی و بدون در معرض خطر قرار دادن سلامتی خود شرکت نمایند.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: این لیگ از ۴ بهمن لغایت ۲۹ اسفندماه ادامه دارد و افراد می توانند با حضور در لیگ و ارسال ویدیوهای خودشان هر روزه در این لیگ مشارکت داشته باشند و یک امتیاز برای خودشان و استان خودشان جهت ارتقاء امتیاز استانی کسب نمایند.

ولی زاده تصریح کرد: همکاران محترم می توانند با ورود به سایت irantandorosti.ir.org، وارد صفحه لیگ شده و ثبت نام خودشان را انجام دهند و پس از دریافت کد فعالسازی از طریق شماره موبایل وارد سایت شده و پروتکلی را که روزانه در سایت معرفی می‌شود را  اجرا و  پس از ضبط ویدیویی ۳۰ ثانیه ای (گوشی به صورت افقی گرفته شود) از فعالیت خودشان تهیه کرده و در صفحه شخصی خودشان بارگذاری نمایند.

وی یادآور شد: لازم به ذکر است که این ویدیو مخصوص همان روز بوده و باید در همان روز بارگذاری شود و روز بعد با آمدن ویدیو جدید نیاز است کلیپ جدید بارگذاری شود، همچنین نیاز است که شرکت کنندگان در ابتدای ویدیو کد معینی را که در صفحه لیگ ابلاغ می شود و مختص همان روز است را اعلام نمایند.

رییس اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پس از ارسال ویدیو  خود، یک پیغام به مخاطبان با مضمون اینکه که ویدیو شما دریافت شده است برای شان ارسال می شود که لازم است همکارانمان ضمن تهیه "اسکرین شات" از این پیام آن را به شماره ۰۹۱۸۵۲۹۴۷۸۴ از طریق پیام رسان واتساپ برای ما ارسال نمایند.

ولی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که بیشترین مشارکت در طی این لیگ داشته باشند، از طرف دانشگاه علوم پزشکی اراک به آنها جوایز و حکم قهرمانی داده می‌شود که در ارزشیابی ۱۴۰۰ می تواند تاثیر گذار باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت همگانی به هدف اصلی که ایجاد تحرک و پویایی و تندرستی از طریق ورزش بوده، دست پیدا کنیم و بتوانیم امتیاز لازم برای استان مرکزی را به عنوان شهروند فعال کسب نماییم.


( ۳ )

نظر شما :