اراک/ تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت ولات امام اول شیعیان و روز پدر

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹ کد : ۱۵۳۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن ۱۳ رجب، ولادت امیرمومنان امام علی(ع) و روز پدر را به تمام کارکنان و پرسنل مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی به خصوص همکاران پدر این مجموعه بزرگ تبریک گفت.
اراک/ تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت ولات امام اول شیعیان و روز پدر

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سالروز ولادت با سعادت نخستین اختر سپهر امامت و ولایت، مظهر علم، حلم و سخاوت، مولی الموحدین حضرت علی(ع) بر تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) به مردم استان مرکزی مبارک و خجسته باد.

پدر بزرگترین نعمت در زندگی هر انسانی است که اگر همه ساعت های زندگی را به خاطر داشتن پدر شکرگزار خدا باشیم باز هم کم است؛ پدر تا زمانی که هست سایه امنش، فرزندان را در بر خویش می گیرد.

وجود هر پدر و مادری در زندگی هر کسی یک نعمت بسیار بزرگ و بی تکرار است، همان کسانی که از جوانی و عمر خودشان گذشتند تا فرزندان شان ذره ای دچار سختی های زندگی نشوند.

با تبریک این عید سعید و گرامیداشت روز پدر از حضرت احدیت توفیق پـیروی از سیـره آن امـام همـام و سرافرازی و سعادت پدران عزیز ایران اسلامی را خواستارم؛ امید که در سایه الطاف بیکران خداوند و به برکت این ایام فرخنده، در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گیریم و البته هر چه زودتر از شر این ویروس خانمان سوز و مهلکی که جان ده ها نفر از هم استانی هایمان به خصوص پدران این سرزمین را گرفته و فرزندان شان در حسرت نگاه پدرانشان گذاشته، خلاص شویم.


( ۲ )

نظر شما :