بیشترین تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامانه پاسخگویی سامد

۰۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴ کد : ۱۵۳۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که صبح امروز به مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) رفته بود، رکورد پاسخگویی در مدت حضور را زد.
بیشترین تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامانه پاسخگویی سامد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان چهارشنبه 6 اسفند ماه راس ساعت 10 الی 11:30 با حضور در این مرکز به بیش از 39 تماس پاسخ داد که به گفته مسئولین و کارشناسان این مرکز، بیشترین حجم پاسخگویی در بین مدیران بوده است.

وی در حاشیه این برنامه گفت: در راستای سیاست های دولت  و در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین مسئولین و مردم، که حسب دستور استاندار و پیگیری های دفتر بازرسی صورت گرفته است، این ارتباطات برقرار می شود و مدیران دستگاه های اجرایی به محل مرکز سامانه سامد رفته و مردم می توانند بدون واسطه و تنها با شماره گیری شماره 111 با آنان صحبت کنند و مشکلات، انتقادات و نظرات خود را بازگو کنند.

وی یادآور شد: به علت گستردگی خدمات دانشگاه علوم پزشکی و پراکندگی جغرافیایی، ممکن است برخی افراد و یا همکاران در سایر شهرستان های استان و نقاط دور دست و به خصوص روستاها، امکان ملاقات حضوری و بیان مسائل و مشکلاتشان را نداشته باشند که با فراهم شدن این امکان و حضور در سامانه سامد، بسیاری از این مسائل مرتفع و مشکلات پیش روی همکاران مطرح و تا حد توان برای رفع کامل آنها تلاش می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به شیوع بیماری کرونا و یکساله شدن امر آن هم اشاره کرد و گفت: در قسمت تماس های شهروندان و هم استانی های گرامی نیز، تقریبا تمام دغدغه ها و گلایه مندی این عزیزان به این بیماری معطوف شده است.

وی یادآور شد: درخواست ادامه و تشدید نظارت ها با مشاهده اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی، گزارش از تخلفات صنوف و محل هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و اماکن پر ازدحام از مهمترین دغدغه ها و مسائل مطرح شده توسط مردم بود.

دکتر جمالیان اظهار داشت: این ارتباطات فرصت بسیار خوبی تا هم نظر مردم و هم نظر همکاران را جویا و در صدد رفع نواقص گام برداشته شود.


( ۲ )

نظر شما :