احساس نیاز به محدودیت ها با مشاهده افزایش کرونای جهش یافته

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۶ کد : ۱۵۴۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۲
استاندار مرکزی گفت: شواهدی از افزایش شمار کرونا به‌ ویژه نوع انگلیسی آن در روزهای اخیر مشاهده می‌شود که با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال نیاز است محدودیت‌های هوشمندانه برای ممانعت از حضور مردم در آرامستان‌ها اعمال شود تا بتوان از شیوع بالای بیماری پیشگیری کرد.
احساس نیاز به محدودیت ها با مشاهده افزایش کرونای جهش یافته

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده افزود: این محدودیت‌ها برای جلوگیری از اعمال محدودیت‌های بیشتر، تعطیلی اصناف و تالارها و جلوگیری از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان مرکزی انجام می‌شود و انتظار است مردم در اجرای آن همچون گذشته همراه مسئولان باشند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ هزار تست سریع کرونا روزانه در سطح کشور انجام می‌شود که سهم استان از این تست یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار تست در روز است.
وی تاکید کرد: این استان بر اساس اعلام قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا، رتبه دوم رعایت و تمکین موارد بهداشتی در مراکز خرید و فروش کشور را به دست آورده است.
استاندار مرکزی، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و همکاری مسئولانه شهروندان با مسئولان استان مرکزی موجب شده که نام این خطه در زمره استان‌های پیشرو و موفق در مقابله با کووید ۱۹ قرار بگیرد و در هفته‌های اخیر با وجود خیز چهارم بیماری سطح قابل قبولی از پیشگیری ارایه شود.
آقازاده ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی فوت بیماران کرونایی در این استان در هفته‌های اخیر، یادآور شد: ۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ در هفته نخست اسفند ماه امسال جان خود را از دست دادند در حالیکه میزان مرگ ناشی از این بیماری در هفته چهارم بهمن ماه جاری برای استان ۱۲ نفر گزارش شده بود.


نظر شما :