امکان جراحی اطفال در استان مرکزی بعد از ۳۵ سال

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷ کد : ۱۵۴۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۰
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک از تکمیل کادر جراحی اطفال و امکان انجام این عمل به طور کامل در استان بعد از ۳۵ سال خبر داد.
امکان جراحی اطفال در استان مرکزی بعد از ۳۵ سال

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی گفت: با آمدن جراح اطفال و آموزش کادر پرستاری و بیهوشی این فرآیند در حال تکمیل است و امیدواریم هر چه زود تر میسر شود.
وی افزود: فرصت های بسیار زیادی برای ارتقا و بهبود عملکرد دانشگاه وجود دارد که باید با برنامه ریزی مدون و هماهنگی  و تلاش به آنها دست یافت.
وی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف، باید مشکلات خرد و جزئی را با همکاری و هماهنگی بین واحدها مرتفع نمود که یکی از آنها تقویت و افزایش پهنای باند شبکه های اینترنتی و زیر ساخت های It در بعضی از مراکز مثل بیمارستان ولیعصر(عج) و خوانساری، است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی از فرآیندها نیز مثل، افزایش کیفیت غذا در مراکز درمانی می تواند انگیزه پرسنل را افزایش دهد.
دکتر آشتیانی تصریح کرد: پروژه هاشمی سنجانی که به عنوان  مرکز کمکی و حمایتی بیمارستان امیرکبیر در نظر گرفته شده است به سرعت در حال پیشرفت است، اما اورژانس روان بیمارستان امیرکبیر به عنوان مرکز اصلی روان، نیازمند حمایت بیشتر است.
وی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری امر آموزش طبق آخرین استانداردهای روز دنیا گفت: برای آموزش و به روز رسانی اطلاعات پرسنل و همکاران در هر شبکه و مرکز درمانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و اگر درخواستی وجود دارد، حتما  با این معاونت در میان گذاشته شود.


نظر شما :