تفکیک بیماران از درب اصلی / به غیر از بخش های کرونا باقی بخش های بیمارستان امیرالمومنین(ع) پاک و عاری از کرونا می باشد

۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵ کد : ۱۵۴۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۸
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: به منظور جداسازی بیماران کرونایی و غیر کرونایی، از درب ورودی و اصلی بیمارستان اقدام به جداسازی آنها می کنیم.
تفکیک بیماران از درب اصلی / به غیر از بخش های کرونا باقی بخش های بیمارستان امیرالمومنین(ع) پاک و عاری از کرونا می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت افزود: در حال حاضر دو بخش کاملا اختصاصی و جداگانه برای بیماران کرونایی و دو بخش برای بیماران نیازمند خدمات داخلی، یک بخش آنژیوگرافی و یک بخش برای پشتیبانی و حمایت در مواقع بحران خالی نگه داشته شده است.
وی بیان کرد: جداسازی بیماران از درب ورودی بیمارستان توسط دو پرستار تریاژ صورت می‌گیرد و در واقع تریاژ لایه اول به انجام می رسد.
وی تاکید کرد: بیماران بستری و سرپایی تفکیک شده و بیماران کرونایی نیازمند خدمات سرپایی به کلینیک تنفسی راهنمایی شده و توسط پزشکان تعیین تکلیف می شوند، بیماران غیر کرونایی به صورت ایمن و جداگانه به بخش های سرپایی و یا بستری راهنمایی می شوند، همچنین در اورژانس این مرکز جداسازی این بیماران به منظور حفظ سلامتی سایر بیماران در نظر گرفته شده است.
دکتر خانی دخت خاطرنشان کرد: مهمترین خدمات در بخش داخلی، خدمات قلبی، آنژیوگرافی و مربوط به قلب می باشد، همچنین در بخش جراحی علاوه بر جراحی های ضروری اعمال جراحی الکتیو نیز به صورت ایمن انجام می گیرد.
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک یادآور شد: در حال حاضر در این مرکز سه بخش icu در حال فعالیت می باشد که در مگا icu این مرکز که بزرگترین آی سی یو است، اتاق های ایزوله برای بیماران عفونی نیز در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: امروز نوبت دوم واکسیناسیون کرونا، مطابق با پروتکل وزارت بهداشت با اولویت پرسنل بخش‌های ویژه، اورژانس و در تماس با بیماران کرونایی برای ۱۰۰ نفر در حال انجام است، اما نیاز است تا واکسیناسیون شدن اکثریت گروه ها و همچنین پدیدار شدن سویه های جدید این بیماری، همچنان مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.


( ۲ )

نظر شما :