افتتاح بخش اورژانس دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰ کد : ۱۵۵۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۱۵
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز به کار بخش اورژانس این دانشکده خبر داد.
افتتاح بخش اورژانس دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی گفت: از ابتدای هفته جاری این بخش کار خود را شروع کرده و از این به بعد همشهریان عزیز می توانند در صورت نیاز به خدمات اورژانسی دهان و دندان به این مرکز مراجعه کنند.
وی افزود: ساعت کار این بخش از ساعت ۸ شب الی ۸ صبح روز بعد خواهد بود و در آن خدماتی چون برطرف کردن درد، خونریزی، تورم و عفونت، ارائه می شود.
وی تاکید کرد: بیماری های دندان از قبیل درد، عفونت و خونریزی و تورم معمولاً شب ها گریبان افراد را می گیرد که پیش از این مکان دولتی برای مراجعه وجود نداشت، اما با افتتاح این بخش، مردم می توانند به صورت اورژانسی درد خود را درمان و پس از آن با مراجعه به دانشکده به صورت کامل تر مراحل درمان خود را سپری کنند.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در این بخش دانشجویان به صورت مستمر حضور دارند و کلیه خدمات ذکر شده را به مراجعین ارائه می دهند که در صورت نیاز به خدمات تکمیلی تر و پیشرفته تر، اساتید مجربی به صورت "آن کال " آنان رو پوشش خواهند داد.
دکتر مومنی گفت: این بخش در همان مکان دانشکده دندانپزشکی که در خیابان نواب، روبروی اداره کل پست استان واقع شده، آماده ارائه خدمت به همشهریان و  هم استانی های عزیز می باشد.


( ۴۲ )

نظر شما :