پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پی انتخاب مدیر روابط عمومی دانشگاه در انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸ کد : ۱۵۵۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۱
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی انتخاب مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک را در انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پی انتخاب مدیر روابط عمومی دانشگاه در انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

به نام خالق هستی

روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و سازمان هاست، که نه تنها یک شغل نیست، بلکه تلفیقی از اخلاق حسنه، علم و هنر می باشد؛ چراکه فعالین در این حوزه در صف اول مراوده با مردم قرار دارند و به ویژگی پاسخگویی خوشرویانه مزین هستند و در واقع، روابط عمومی تریبون سازمان و ویترین عملکرد یک دستگاه می باشند.

در قرن ارتباطات، توسعه بدون اطلاع رسانی و اطلاع یابی امکان پذیر نمی باشد، زیرا داده ها زمانی که تحلیل و آنالیز شوند مبدل به اطلاعات می شوند که شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها جلوه گر می شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک همواره علی الخصوص در دوران اپیدمی کرونا، با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای آموزش دیده در رعایت موازین بهداشتی و نکات پیرامون آن شد که تلاش ها فعالیت‌های خلاقانه آنها مشهود و قابل لمس است.

روابط عمومی دانشگاه با تلاش مضاعف در طول شبانه روز در حال تدوین و اطلاع رسانی در باب ارتقا سلامت مردم و معرفی حوزه های مختلف دانشگاه، بهداشت و درمان و خدمات درمانی هستند و نقش این حوزه در دوران کرونا آشکارتر شد چرا که روابط عمومی علاوه بر آموزش و انتشار خبر، در راستای تکذیب خبرهای دروغین و کذب از پا ننشست و نقش خود را به خوبی اجرا نمود.

انجام اقداماتی اساسی در راستای ایجاد تعامل با رسانه ها و صدا و سیما، حجم بالای برنامه های تلویزیونی و رادیویی که به حوزه سلامت استان می پردازد و پرداختن به تمامی حوزه های دانشگاه از شبکه های بهداشت شهرستان ها تا معاونت ها و‌ مراکز بهداشتی و درمانی همه از اقدامات اساسی و مثمر ثمر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مدت بوده است.

در پایان اینجانب پایان از آقای یاسر قربانی، مدیر پر تلاش روابط عمومی دانشگاه در راستای بالا بردن تعاملات روابط عمومی میان مردم، سازمان ها و دانشگاه تقدیر و تشکر می کنم و انتخاب ایشان با حداکثر آرا در انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی را خدمت ایشان و تمامی همکاران روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امیدوارم در سایه حق و با عنایت ایزد منان بتوانیم بیشتر از گذشته از توانایی های درخشان ایشان و حوزه روابط عمومی بهره مند شویم.

دکتر سید محمد جمالیان

۱۲ اسفند ۹۹


( ۲ )

نظر شما :