برای اخد نوبت، روش غیر حضوری را انتخاب کنید

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۵۵۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۹
مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم خواست برای اخذ نوبت و مراجعه به این مراکز درمانی به هیچ وجه به صورت حضوری مراجعه نکنند.
برای اخد نوبت، روش غیر حضوری را انتخاب کنید

به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی گفت: با توجه به شرایط موجود و حساسیت وضعیت کرونایی، مردم می توانند به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام در کلینیک های ویژه به دو طریق غیرحضوری، تماس با شماره تلفن ۳۳۸۹۰ و یا از طریق سایت نوبت دهی nobat.arakmu.ac.ir نوبت خود را رزرو کرده و در ساعات تعیین شده به محل مراجعه نمایید.

وی اضافه کرد: کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک متشکل از سه کلینیک امام رضا(ع)، کوثر و کلینیک تازه تاسیس ساعی می باشد.

وی تاکید کرد: کلینیک کوثر با دارا بودن زیر مجموعه های تخصصی و فوق تخصصی متنوع اعم از کلینیک اطفال، ارتوپدی، جراحی، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، دیابت، چشم پزشکی، خون و عفونی و انجام خدماتی چون اعمال جراحی سرپایی، اکو، آندوسکوپی و کلونوسکوپی و ... تاثیر زیادی  در راستای خدمت رسانی  و کمک به حوزه درمان دارد.

بخشی، ضمن معرفی کلینیک زنان به عنوان اولین کلینیک کوثر، کلینیک طب سنتی و نوزادان و غربالگری تیروئید را نیز از دیگر بخش‌های مهم این کلینیک درمانی برشمرد و افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه، حدود ۱۴۰ هزار بیمار در کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی، ویزیت شده اند که از این تعداد بالغ بر ۵۴ هزار نفر در کلینیک کوثر ویزیت و معاینه شده اند.

مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: کلینیک ساعی نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی با دارا بودن ۲۰۵۰ متر زیربنا و فضای مدرن با همکاری ریاست و معاونین دانشگاه به تازگی تاسیس شده و در آینده نزدیک آماده ارائه خدمت به مردم می باشد.

بخشی افزود: کلینیک ساعی با هدف کمک رسانی به دو کلینیک دیگر (امام رضا(ع) و کوثر) و افزایش فضا  و سرانه کلینیک‌های درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تاسیس شده است.


( ۷ )

نظر شما :