تاکید بر افزایش مراقبت ها در روزهای پایانی سال

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱ کد : ۱۵۶۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۳
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک بر افزایش مراقبت ها در روزهای پایانی سال و جلوگیری از گسترش کرونا تاکید کرد.
تاکید بر افزایش مراقبت ها در روزهای پایانی سال

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: مراقبت‌ها در مقابل ویروس کرونا به ویژه در شلوغی های پایان سال بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خطر و شیوع این ویروس امروز با ورود نوع انگلیسی و گسترش آن تقریبا به تمام نقاط استان، چند برابر شده و نیاز است ضریب مراقبت‌ها نیز به همان میزان افزایش یابد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده و از دست داده ایم، خاطرنشان کرد: هر گونه سهل‌انگاری، گرفتاری برای افراد و کادر درمان را زیاد خواهد کرد و نیروهای درمانی را که پس از یک سال مقابله با این بیماری منحوس به شدت خسته هستند را از پای در خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: با توجه به آغاز واکسیناسیون کادر درمان و اولویت بندی وزارت بهداشت برای گروه های پرخطر و در مراحل بعد تمام افراد جامعه، در حال حاضر بهترین راه مقابله با این بیماری و کنترل آن رعایت کامل شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی است.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در حوزه اداری، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تخلف محسوب شده و همچنین در حوزه عمومی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کلیه آحاد جامعه در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع سربسته، محیط های صنفی و اداری الزامی است همچنین ارائه خدمات و تسهیلات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی، بانکی و خدماتی از سوی دستگاه های دولتی و غیر دولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده و یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، ممنوع بوده و متخلفین در زمینه ارائه خدمات بر حسب مورد طبق این مصوبه مجازات خواهند شد.


( ۱ )

نظر شما :