کنترل کرونا با همکاری مردم امکان پذیر است

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۵۶۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۰
یک متخصص آنکولوژی و رادیوتراپی گفت: کنترل و مدیریت این بیماری و جلوگیری از شروع موج چهارم، تنها با همکاری مردم امکان پذیر است.
کنترل کرونا با همکاری مردم امکان پذیر است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بابایی افزود: تجربه یک ساله بیماری کرونا به ما ثابت کرده است که تنها فعالیت کادر درمان نتیجه‌بخش نیست و به همکاری مردم در جهت فروکش کردن این بیماری نیازمند است.

وی اظهار داشت: از مردم می خواهیم با کادر بهداشت و درمان همکاری کنند چرا که کنترل کرونا، مدیریت رفتارهای بهداشتی و درک بالای افراد را می‌طلبد.

وی با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان تاکید کرد: با کوچکترین غفلت ضمن شعله ور شدن مجدد این بیماری، باری اضافی بر دوش مدافعان سلامت اضافه می شود که بعد از گذشت این مدت دیگر تاب و توان آن را ندارند.

دکتر بابایی با توجه به رسیدن به ایام پایانی سال از مردم خواست از سفرهای نوروزی و غیر ضروری و همچنین شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحام به شدت خودداری کنند.

متخصص آنکولوژی و رادیوتراپی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در پایان خاطرنشان کرد: با رعایت کامل شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی و مراجعه در ساعات خلوت روز به مراکز خرید و زدن ماسک و دیگر موارد مورد نیاز و همچنین کاهش دید و بازدیدها و میهمانی ها و دور همی ها، می توان این روزهای پایانی را به خوبی سپری و سال جدید را با کمترین درگیری در کنار خانواده و عزیزانمان آغاز کنیم.


( ۱ )

نظر شما :