پیشرفت بالای ۲۵ درصدی پایگاه های خیر ساز

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۱۵۶۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۵
معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام پایگاه های اورژانسی که به همت خیرین حوزه سلامت کلنگ زنی شدند، پیشرفت بالای ۲۵ درصدی دارند.
پیشرفت بالای ۲۵ درصدی پایگاه های خیر ساز

به گزارش وب دا مرکزی، بهروز ایران نژاد افزود: امیدواریم هر ۱۱ پایگاه طبق برنامه ریزی، تا مهرماه سال آینده بهره برداری و به چرخه درمان و سلامت و کمک به مردم اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۱ پایگاه توسط خیرین حوزه سلامت و دانشگاه  علوم پزشکی و شهرداری و شورای اسلامی شهر که به صورت مجازی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم همراه بود در روز 26 شهریور همزمان با سالروز اورژانس کلنگ زنی و عملیات ساخت آنها آغاز شد.

وی تاکید: خیرین ساخت و اتمام بنای این پایگاه ها را به عهده دارند و تجهیز کردن آنها نیز به عهده دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

وی افزود: برای هر پایگاه توسط خیرین بیش از ۶۵۰ میلیون تومان هزینه و توسط دانشگاه ۲۵۰ میلیون تومان تجهیزات و ۳ میلیارد تومان آمبولانس و اقلام پزشکی را به همراه دارد.

ایران نژاد گفت: مساحت هر پایگاه ۱۴۱ مترمربع می باشد که برخی از آنها از جمله پایگاه حضرت زهرا(س) در خیابان هپکو و پایگاه یسنی حسینی در شهر صنعتی به مرحله نازک کاری رسیده و به احتمال زیاد پیش از موعد بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش شدید درآمدها و منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی، تمام سعی مان را خواهیم کرد تا از تعهدمان عقب نمانیم و با محیا شدن پایگاه ها آنها را هر چه زودتر مجهز و آماده خدمت رسانی کنیم.


نظر شما :