مشغله کاری دفتر پرستاری در روزهای کرونایی

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۵۶۶۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۸
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مشغله کاری پرستاران بعد از شیوع این بیماری چند برابر شده است.
مشغله کاری دفتر پرستاری در روزهای کرونایی

به  گزارش وب دا مرکزی، صدیقه خلیلی افزود: در کنار مشغله های فراوان این اپیدمی، دفتر پرستاری بیش از هر زمان دیگری، به صورت همزمان وظایف خود را به منظور ارتقای خدمات درمانی در جهت مدیریت بهتر نیروهای انسانی، ارزیابی کیفی مراقبت های سلامت، بازدیدهای مستمر و همچنین آموزش بروز و مورد نیاز پرستاران، را انجام می دهد.

وی بیان کرد: مدیریت نیروی انسانی، پایش عملکرد کیفیت مراقبت های سلامت، بازدیدهای مستمر، آمورزش به بیمار و آموزش بروز نیروهای انسانی از رسالت های اصلی و مهم این حوزه است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه پایان سال قرار داریم، تمرکز خود را علاوه بر موارد مذکور، بر چهارشنبه سوری و ایام نوروز معطوف کرده ایم.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: آمادگی پرسنل و مدیریت قبل از بحران اهمیت بسزایی دارد، به همین جهت هر روز با آمادگی و برنامه ریزی بهتر و بیشتر سعی در رفع چالش های موجود داریم.

خلیلی گفت: در هفته جاری، جلسه ای با موضوع مدیریت پرسنلی به شیوه صحیح و با حضور ریاست دانشگاه، معاون درمان و دیگر مسئولین مربوطه برگزار و در آن مطالب مهم مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری جلسه هماهنگی و بیان چالش های موجود در این حوزه و هم اندیشی با مسئولان وزارت خانه و معاون پرستاری وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات پیش رو شاهد کاهش مشکلات پرستاران عزیز و در نتیجه بهبود کیفیت ارائه خدمت به مردم در مراکز درمانی باشیم.


( ۳ )

نظر شما :