روزانه یک تا سه نفر در محلات به کرونا مبتلا می شوند

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۲ کد : ۱۵۶۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: نوع جهش یافته کرونا(انگلیسی) به پایتخت گل نیز رسیده و اگر مردم رعایت نکنند، آخرین روزهای سال غم انگیز و سال جدید با بحران موج چهارم آغاز خواهد شد.
روزانه یک تا سه نفر در محلات به کرونا مبتلا می شوند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: طبق آخرین آمار و نتایج آزمایشگاهی، روزانه حدود یک تا سه نفر در شهرستان محلات به این بیماری مبتلا می شوند و در حال حاضر بیماران بستری کرونایی در شهرستان محلات ۹ نفر است.

وی بیان کرد: با توجه به ثبت یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان محلات جلساتی را با هماهنگی سایر قسمت‌ها انجام دادیم و تلاش زیادی در راستای اعمال مناسب محدودیت‌ها انجام داده ایم تا بتوانیم از وقوع بحران دیگری جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: در طی این یک سال که از شیوع ویروس کرونا می گذرد، بار زیادی بر دوش کادر بهداشت و درمان بوده و در این مدت ۸۰۳ مورد مبتلا به این بیماری در سطح شهرستان ثبت و متاسفانه ۵۶ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

دکتر قلیچ خانی به آغاز واکسیناسیون کادر درمان با اولویت کسانیکه در ارتباط مستقیم با کرونا و کرونایی ها هستند، اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، آغاز و در حال حاضر ۳۰ دوز واکسن به شهرستان محلات اختصاص داده شده است و اولویت افرادی است که مستقیماً با این بیماری درگیر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات همچنین یادآور شد: با وجود اینکه وضعیت کرونایی شهرستان محلات زرد است،  کوچکترین غفلت این رنگ بندی را به هم زده و این شهرستان را با بحرانی جدید و جدی روبرو می کند، اما برای جلوگیری از این موضوع، تنها راه مبارزه با کرونا و مدیریت کردن شرایط فعلی  رعایت شیوه نامه ها  و دستور العمل های بهداشتی است.


( ۱ )

نظر شما :