راهیان نور، راویان حق و حقیقت و حیات پاک

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۵۷۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی ۲۰ ام اسفند ماه، روز راهیان نور را به تمامی راهیان حیات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت گفت.
راهیان نور، راویان حق و حقیقت و حیات پاک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام، راهیان نور را راهیان انقلاب و حیات پاک دانست که در گسترش ارزش های والای انقلاب تلاش می کنند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند و سلام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش.

صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر روح بلند امام خمینی(ره) و ارواح طیبه شهیدان‌، ایثارگران‌، رزمندگان و حاملان دولت نور که در حفظ ارزش های هشت سال استقامت و دفاع در برابر تجاوز و زیاده خواهی استعمار استکبار جهانی‌، داستان ایستادگی و سرافرازی ملتی سعی وافر دارند.

راهیان نور حقیقتا راهیان حیات پاک بوده که با الگوپذیری از سبک زندگی شهیدان‌، ایثارگران و رزمندگان مجاهد و تربیت کادر آینده انقلاب و نظام جهانی و تمدن اسلامی پیشتاز زمینه‌سازی حکومت مهدوی (عج) باشند.

در طول سال همواره تعداد کثیری از مردم در این روز، برای شناساندن راه و رسم شهدای انقلاب و تجدید عهد و میثاق با امام راحل به مناطق جنگی اعزام می شوند، اما امسال به دلیل اپیدمی منحوس کرونا این مراسم مجازی برگزار می شود.

به همین دلیل لازم می دانم از معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا...استان مرکزی که به دلیل اپیدمی کرونا بستری مجازی را برای گرامیداشت این حرکت پربرکت فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر داشته باشم.

اینجانب ضمن سپاس از همه‌ی مسئولین‌، فرماندهان مدیران‌، خادمان‌، راویان‌، مبلغان و دست اندرکاران راهیان نور کشور‌، امید واثق دارم که در سایه‌ِ اتحاد،‌ ایمان به خدا و تکیه بر توانایی‌های بومی کشور و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، شاهد دوران اوج و شکوفایی جهان اسلام باشیم.

شایان ذکر است روز ۲۰ اسفند به مناسبت نخستین حضور رهبر معظم انقلاب در جمع راهیان نور و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان جنگ تحمیلی، با عنوان روز ملی راهیان نور در تقویم ملی ثبت گردیده است.


نظر شما :