مترون ها در چیدمان پرسنل دقت بیشتری کنند

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۰ کد : ۱۵۷۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۴
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مترون های مراکز درمانی، برای جلوگیری از هرگونه خلل و ارائه خدمات در بهترین حالت و کوتاه ترین زمان ممکن، در چینش نفرات نهایت دقت را بکنند.
مترون ها در چیدمان پرسنل دقت بیشتری کنند

به گزارش وب دا مرکزی، صدیقه خلیلی در دومین جلسه هم‌اندیشی مدیران خدمات پرستاری با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و رییس اورژانس پیش بیمارستانی، افزود: با هدف ارائه بهتر خدمات و حفظ سلامت و امنیت بیماران لازم است که تعامل بین کادر درمانی در مراکز و همچنین مراکز درمانی با یکدیگر بیشتر از گذشته باشد.
وی اظهار داشت: دستورالعمل جدید اعزام برای تمامی مراکز ابلاغ شده است، و به همین خاطر از  تمامی سوپروایزرها و مترون های مراکز درمانی، می خواهیم   با مطالعه دقیق این ابلاغیه و اطلاع رسانی به سایر همکاران، گامی در جهت کاهش مشکلات به خصوص بحث اعزام و چالش های آن بردارند.
وی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه آخر سال و عید نوروز، خاطرنشان کرد: همپوشانی قطبی متخصصین و پرسنل بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر چالشی در این زمینه وجود داشته باشد در روزهای پایانی سال به خصوص در تعطیلات محسوس‌تر و قابل مشاهده تر می شود.
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات بهتر و مطابق استانداردهای روز، مصوبات جدیدی از سوی وزارتخانه تدوین و به دانشگاه ها ابلاغ می‌شود که بیمارستان ها و مراکز درمانی باید از این مصوبات جدید آگاهی داشته باشند تا تعامل و همکاری میان پرسنل خدشه دار نشود و در نهایت  سلامت بیمار که در اولویت است، حفظ شود.
گفتنی است در این جلسه که با حضور رییس دانشگاه، رییس اورژانس پیش بیمارستانی، رییس اداره پرستاری و مترون های بیمارستانی برگزارشد، مشکلات اعزام بیماران علی الخصوص توسط MCMC بیان و در خصوص راهکارهای مناسب برای رفع آن، بحث و تبادل نظر شد.


( ۵ )

نظر شما :