مردم، جامعه و مسئولین مدیون خانواده شهدا هستند

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱ کد : ۱۵۸۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در دیدار با خانواده شهیدان شعبانی و گودرزی بر ادامه را شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان تاکید کرد.
مردم، جامعه و مسئولین مدیون خانواده شهدا هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این دیدار که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی و ارتباط اینترنتی بود، گفت: بی شک ما و نسل های آینده، مدیون شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم و احترام به این عزیزان توسط همگان به خصوص مسئولین و مدیران امری ضروری است.

وی افزود: شهدا، گنج هایی هستند که به خداوند وصل بوده و تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا از طرفی شکرانه ای برای مسئولین و از طرفی سرمایه ای آشکار برای آنها است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار و سخن گفتن با خانواده این عزیزان از نزدیک سعادتی برای همه ما محسوب می شود، اما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید آن به مردم، ناگزیر به برقراری این ارتباط به صورت اینترنتی بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه تصریح کرد: شهدا باعث استقلال و آرامش این نظام مقدس شدند و فداکاری و ایثارگری آنان موجب پیروزی  سرزمین مان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران شد، از این رو خانواده شهدا باید به خود افتخار کند و ما نیز قدردان زحمات آنان هستیم و تلاش می کنیم تا حد توان زحمات شهدا و خانواده های آنان را جبران کنیم.

دکتر جمالیان همچنین با اشاره به اینکه صبر خانواده شهدا ستودنیست، یادآور شد: خادمان مردم در حوزه سلامت، خدمت به خانواده شهدا را در کنار ارائه خدمت به مردم جامعه، افتخار خود می دانند و امیدوارم در این راه (حفظ و ارتقا سلامتی) کوشا و سربلند باشیم.


( ۳ )

نظر شما :