چاپ کتاب دانشگاه علوم پزشکی اراک به زبان انگلیسی

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴ کد : ۱۵۸۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۵
مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک از چاپ کتاب دانشگاه به زبان انگلیسی برای اولین بار، خبر داد.
چاپ کتاب دانشگاه علوم پزشکی اراک به زبان انگلیسی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهرام جلائی گفت: در راستای بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی اراک که همواره مورد تائید و تاکید رییس دانشگاه بوده، این کتابچه نگارش و چاپ خواهد شد.

وی افزود: با چاپ این کتاب پل ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی اراک با سایر دانشگاه های داخلی و خارجی هموارتر می شود و یک گام دیگر به جذب دانشجوی خارجی نزدیک تر می شویم.

وی تاکید کرد: برای برقراری تعامل سازنده و گسترش آن باید از تمامی وسایل ارتباطی استفاده کنیم که چاپ و تکثیر این کتاب می تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در فاز اول این کتاب که تاریخ  (۲۰۲۰_۲۰۲۱) را شامل می شود، سعی شده حوزه های مختلف آموزشی را با استفاده از گلچین اطلاعات دانشگاه، معرفی شود.

دکتر جلائی گفت: در فازهای بعدی نیز سعی خواهد شد، سایر حوزه ها به ویژه درمان، پژوهش، دانشجویی و... را معرفی نماییم که تاثیر بسزایی در گردش سلامت و البته جذب دانشجوی خارجی می تواند داشته باشد.

وی افزود: نامه ای با مضمون معرفی دانشگاه با امضاء رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر همکاران به همراه این کتابچه و با کمک وزارت بهداشت برای ۱۷ سفارتخانه همه قاره ها از جمله آسیا، آفریقا و شرق اروپا ارسال شده است.


( ۱ )

نظر شما :