تقدیر از خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان مرکزی

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۷ کد : ۱۵۸۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۹۰
در مراسمی از خانواده شهید علی شاه محمدی تقدیر و از صبر و استقامت همسر و فرزندان این شهید بزرگوار تجلیل شد.
تقدیر از خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم ضمن تاکید بر ادامه راه این شهیدان و دینی که به گردن مردم و مسئولین دارند، گفت: در روزهایی که کرونا به راحتی جان مردم را می گرفت، مدافعان سلامت با جان فشانی و از خود گذشتگی صحنه های زیبایی را از عشق و نوع دوستی رقم زدند و امروزه همه به خصوص مسئولین، مدیون این حجم از رشادت ها و از خودگذشتگی ها هستند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: تقدیر از مقام و خانواده شهدا کمترین کاریست که می توان انجام داد، چرا که شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت به خصوص شهید علی شاه محمدی زحمات زیادی برای جامعه سلامت و رسیدن به ارائه خدماتی مطلوب، کشیده اند.

وی درگذشت ایشان را ضایعه ای بزرگ برای جامعه پزشکی و پرستاری استان برشمرد و از درگاه خداوند برای خانواده این شهید بزرگوار صبر و استقامت مسئلت کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی هم که در این مراسم حضور داشت، خاطرنشان کرد: ما به شهیدان این عرصه به خصوص شهید شاه محمدی که در بیمارستان زیر نظر تامین اجتماعی فعالیت می نمود، افتخار می نماییم.

دکتر سهرابی همچنین از حمایت ها و پیگیری های رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تشکر کرد.

در پایان از همسر و فرزندان شهید علی شاه محمدی به رسم یادبود تقدیر و تشکر شد.

علی شاه محمدی پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی(ره) اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا در تاریخ 23 تیرماه سال جاری به شهدای سلامت میهن اسلامی پیوست.


( ۴ )

نظر شما :