یاد و خاطره دکتر فرازی عزیز در میان همگان، همیشگی خواهد ماند

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۹ کد : ۱۵۸۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۸۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی درگذشت دکتر علی اصغر فرازی را تسلیت گفت.
یاد و خاطره دکتر فرازی عزیز در میان همگان، همیشگی خواهد ماند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این پیام، گفت: متاسفانه خبر درگذشت دکتر علی اصغر فرازی در این روزهای سخت و نفس گیر ما را بسیار متأثر و اندوهگین ساخت.

وی افزود: اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست، چرا که ایشان علاوه بر طبابت نمونه کامل یک انسان اخلاق مدار و شایسته و الگویی تمام عیار برای جامعه پزشکی بودند.

وی بیان کرد: دکتر علی اصغر فرازی از آغاز اپیدمی کرونا با تحمل سختی های بسیار، کادر درمان را رها نکردند و بیش از آنچه که در توان بود در خط مقدم مبارزه با کرونا ماندند و زندگی را هدیه دادند به بیمارانی که بعد از خدا چشم به دستان شفابخش ایشان و‌ کادر بهداشت و درمان داشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: چه سخت است روزی که از شر این ویروس منحوس راحت خواهیم شد و این عزیز را در روزهای فراغت از کرونا در کنار خود نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: دکتر فرازی به منظور سلامتی و آسایش بیماران، همواره خود را در معرض خطر قرار می داد و رشادت های زیادی را خلق کرد و بی شک اخلاق مداری و حس نوع دوستی را ایشان در طول خدمت صادقانه خود به منصه ظهور رساندند و خدمات ارزنده ایشان قطعاً میان همگان به یادگار می ماند.

دکتر جمالیان گفت: طبیب حاذق و استاد گرانقدر دانشگاه اکنون در میان ما نیست و تحمل این ضایعه دردناک برای ما به شدت سخت می باشد و این سال پر مسافر در آخرین روزهای خود نیز عزیزی را از ما جدا کرد که این داغ بر دل نشسته تا ابد بر دلهایمان سنگینی خواهد کرد.

وی در پایان گفت: این اطمینان را خواهم داد که یاد و خاطره ایشان، استاد گرانقدری که درس عشق را به همراه اخلاق و طبابت تلفیق کرده بود تا ابد در یادها و خاطره ها خواهد ماند و گوشه به گوشه مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطره ای نیک از این عزیز دل را به یادگار خواهند داشت.


( ۲۴ )

نظر شما :