اعتبار سنجی، وجهی مهم از بین المللی شدن

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳ کد : ۱۵۹۰۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمام واحدهای دانشگاهی باید بر روی بحث بین المللی شدن و اعتبار سنجی آن توسط وزارتخانه، متمرکز شوند.
اعتبار سنجی، وجهی مهم از بین المللی شدن

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آخرین جلسه هیات رئیسه سالجاری افزود: بین المللی و تیپ یک شدن دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از اهداف کلان و کلی این مجموعه می باشد که برای رسیدن به این مهم همه واحدها و حوزه ها باید تمرکز کافی و وافی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: یکی از این موارد که بسیار مهم و حائز اهمیت است، اعتبار سنجی شامل شش وجه توسط وزارتخانه در زمینه های مختلف از جمله بین المللی شدن دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

دکتر جمالیان تاکید کرد: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مدیران واحد ها، فراهم کرده تا برای اهدافی که ریل‌گذاری شده، بیشتر تفکر و تمرکز کرده تا برنامه های عملیاتی کاربردی تری داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارائه خدمات به مردم در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سطح قابل قبول است که ماحصل تلاش همه همکاران زحمتکش ستادی و غیرستادی می باشد، اما برنامه ریزی های کوتاه، میان و بلند مدتی برای حرکت رو به جلو و پیشرفت تدوین شده که با همکاری همه و با توکل بر خدا اجرایی خواهد شد.

دکتر جمالیان تصریح کرد: سال 99 سالی سخت و بسیار طاقت فرسا برای همگان به خصوص کادر بهداشت و درمان و مجموعه سلامت استان بود، چراکه علاوه بر از دست دادن هموطنان عزیز مان، بسیاری از همکارانمان را نیز در این برهه از دست دادیم.

وی به فوت دکتر علی اصغر فرازی هم اشاره و به همکاران و خانواده آن عزیز تسلیت گفت و افزود: دکتر فرازی مردی بود که شاید دیگر نمونه آن پیدا نشود، در طی این مدت و با شیوع ویروس کرونا، مثل ۲۹ سال گذشته خدمت خود برای دانشگاه سنگ تمام گذاشتند و اوج همکاری را با مجموعه ستادی با هدف کمک به هم استانی های خود داشتند و هیچ وقت وارد مسائل حاشیه ای نمی‌شدند و هر چیزی را که برای خود میپسندید، برای دیگران نیز خواستار بودند.

وی تاکید کرد: یادآوری خاطرات این روزهای سخت حتی برای ما دردناک می باشد، چه خوب است که وقتی کنار یکدیگر هستیم قدر یکدیگر را بدانیم و برای هم بیشتر ارزش قائل باشیم.

وی یادآور شد: امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ با  جدیت و قدرت بیشتری، حرکت رو به جلو خود را ادامه دهیم و مطمئنا خداوند اجر زحماتی را که  برای حفظ سلامتی همنوعانمان کشیده می شود را بی نصیب نگذاشته و در زندگی دنیوی و اخروی همگان جاری می سازد.

دکتر جمالیان در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و عید نوروز، از انتقال و افتتاح بخش گروه عفونی به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و  بخش سوختگی در سال جدید خبر داد.


نظر شما :