بدرقه دکتر فرازی به سمت خانه ابدی

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۶ کد : ۱۵۹۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۷۳
مراسم بدرقه و خداحافظی با مرحوم دکتر علی اصغر فرازی صبح امروز در دانشکده پزشکی و با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی، شاگردان و همکاران برگزار شد.
بدرقه دکتر فرازی به سمت خانه ابدی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و همکاران گفت: دکتر فرازی تنها یک پزشک نبود، بلکه نمونه کامل یک مرد متعهد، دلسوز و خوش قلب، بود که در راه آموزش و خدمت به خلق خدا از هیچ کوششی دریغ نورزید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین خاطرنشان کرد: از اوایل خدمت این عزیز تاکنون، آثار خدمات شایسته ای  در اقصی نقاط استان به یادگار مانده و در این یک سال اخیر که کرونا، جان همنوعانمان را می گرفت، خواب و خوراک خود را وقف مردم و بهبود آنها نمودند.
وی تاکید کرد: اگرچه این استاد مهربان و دلسوز، اکنون در میان ما نیست اما یاد و خاطره این طبیب بزرگ در قلب ها و دل های تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جاویدان و ماندگار خواهد ماند.
دکتر جمالیان تصریح کرد: مرحوم دکتر فرازی چه در زمینه تدریس و هیات علمی و چه در مقامات اجرایی، جزو مدیران صادق و تلاشگر بود و همواره مشکل مردم را مشکل خود دانسته و سعی در رفع موانع در حوزه سلامت مردم و بهبود ارائه خدمات داشت.
وی به درگذشت حاج آقا توانا در ماه های گذشته نیز اشاره کرد و افزود: مرحوم دکتر فرازی نیز در دل همگان جای داشت و به همین خاطر غم از دست دادن ایشان، غم بزرگ و فقدان ایشان ضایعه دردناکی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تسلیت مجدد، یادآور شد: غم از دست دادن دکتر فرازی برای مجموعه علوم پزشکی اگر بیشتر از خانواده آن مرحوم نباشد، مطمئنا کمتر نیست، اما این تقدیر الهی است و ما نیز راهی جز تسلیم شدن در برابر خواست خدا نداریم.


( ۱۳ )

نظر شما :