آمادگی سانتر تروما در شب چهارشنبه سوری

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۵۹۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۷
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: هر ساله در آخرین چهارشنبه سال شاهد مراجعه تعدادی از مصدومان حوادث غیر مترقبه چهارشنبه سوری به این مرکز درمانی هستیم.
آمادگی سانتر تروما در شب چهارشنبه سوری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: مرکز درمانی ولیعصر، سانتر اصلی تروما و سوختگی است و به همین منظور در ایام منتهی به آخرین چهارشنبه سال و شب چهارشنبه سوری خدمات اورژانسی و سرپایی را به مصدومان ارائه می کنند.
وی بیان کرد: برنامه هماهنگی با تمام متخصصین، رزیدنت ها و پرستاران و همچنین جراحان دست، عروق، پلاستیک، متخصصین ارتوپدی و طب اورژانس صورت گرفته و همگی آماده ارائه خدماتی مطلوب به مراجعین هستیم.
دکتر محمودیه گفت: از لحاظ تجهیزات و امکانات نیز، چالش های موجود رفع شده که علاوه بر تکمیل بودن نیروهای تخصصی، از نظر تجهیزات نیز مشکلی نباشد.
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک خاطرنشان کرد: هرچند آمادگی کادر درمان برای مواقع پیش بینی نشده و بحرانی از وظایف آن ها محسوب می شود، اما از صمیم قلب آرزو می کنیم در این شب همکاران ما کم کار و مردم صدمه ای نبینند.
وی به مردم به خصوص جوانان توصیه کرد: تا به خاطر لذت بردن از یک شب و غفلت، آینده خود را خراب نکنند، چرا که گاها عوارض اتفاقات تلخ این شب همیشگی و ماندگار است.
دکتر محمودیه در پایان تاکید کرد: مبارزه با کرونا در طول این یک سال کادر درمان را به شدت خسته کرده و به همین خاطر و کاهش بار روانی و فشار زیادی که بر روی آنان است از مردم به خصوص والدین تقاضا می کنیم تا نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند و جلوی آن ها را از انجام کار ای پر خطر بگیرند.


( ۱ )

نظر شما :