تبریک روز پاسدار و میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۵۹۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک و تهنیت گفت.
تبریک روز پاسدار و میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: خجسته باد روز پاسدار، روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع میهن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشند.

متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند متعال

روزتان، یادآور پرچم فتحی‌ست که با پیراهن خونین حسین در کربلا برافراشته شد و امروز به شما رسید تا همیشه اولین داوطلب برای فرشته شدن و پریدن باشید؛ پاسدار، یعنی آن که در ناگهانی از حادثه، همواره لبیک‌گوی فرمان «حی علی خیرالعمل» است؛ زیرا در مسیر عشق، تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد، پاسداران، سربازان اسلام که با پرچم داری آرمان‌های اباعبدالله(ع) تفسیرگر راه حسین‌اند.

گفتن از شما، گفتن از عروج و خدا و پرواز است، آن هنگام که در آغوش خطر، برای خفتن چشم‌های امن دیگران، تن به آتش می‌دهید، روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسین (ع) است.

روز میلاد امام حسین (ع)؛ مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیر مردان روزگار و اسوه‌های ایثار.

درود بر شما، مالک اشترها و ابوذر های زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله اید.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به سبزپوشان دیار عشق و ایثار به خصوص استان مرکزی، از زحمات این عزیزان در زمان نیاز به خصوص حمله همه جانبه و سوء قصد ویروس کرونا به جان مردم، تقدیر و کمال تشکر را دارم.

انصافاً سپاه روح الله استان مرکزی و در راس آن سردار محسن کریمی، از همان ابتدای شیوع این بیماری در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و هر چه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته و به میدان آمدند، اکنون نیز با اجرای طرح شهید سلیمانی که اسوه پاسداران و سپاهیان کشور و همه مردم است، به کمک حوزه بهداشت و پیشگیری از این بیماری مهلک و منحوس آمده اند که نشان از خاکی بودن و تواضع این بزرگواران است.


نظر شما :