ارائه خدمت به بیماران در ایام نوروز

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۷ کد : ۱۵۹۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۹
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در ایام نوروز کلیه مراکز درمانی و بیمارستان ها مکلف به ارائه خدمات به مراجعین هستند.
ارائه خدمت به بیماران در ایام نوروز

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده کلیه مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها و کلینیک ها از ۲۵ اسفند امسال تا ۲۴ فروردین سال آتی در طرح نوروزی به مراجعین خدمات رسانی خواهند نمود.
وی اظهار داشت: کلینیک های ولیعصر، امیرالمومنین، بخش تنفسی و عفونی بیمارستان امیرالمومنین از ساعت ۸ تا ۲۴ و همچنین کلینیک ۱۲ ساعته امام رضا از ۸ تا ساعت ۲۰ به هم استانی های عزیز در ایام نوروز، خدمات رسانی می کند.
وی همچنین یادآور شد: کلینیک امام رضا در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت رسانی به مراجعین است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: در این کلینیک بخش ENT و چشم یک نوبت در روز و همچنین بخش عفونی و داخلی در دو شیفت صبح و بعدازظهر به مردم خدمات رسانی می کند.
وی تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با بخش خصوصی مقرر شد ۲۵ درصد ظرفیت این بخش در قالب مطب، رادیولوژی و آزمایشگاه ها در ایام نوروز حضور داشته باشند.
دکتر صادقی همچنین در پایان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کادر درمان در مقابل  ویروس کرونا، گفت: تمام پرسنل درمانی بخش آی سی یو در مرکز درمانی اولویت یک این ایمن سازی محسوب می شوند و تا قبل از عید یک چهارم پرسنل واکسینه و کلیه کادر درمانی اورژانس های بیمارستانی و بخش های کرونایی تا پایان تعطیلات در برابر این بیماری ایمن سازی می شوند.


( ۱ )

نظر شما :