حضور گسترده آحاد مختلف جامعه در مراسم بدرقه طبیب مردمی

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۰ کد : ۱۵۹۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی از حضور گسترده و بی نظیر مردم در مراسم بدرقه دکتر علی اصغر فرازی به خانه ابدی تقدیر و تشکر کرد.
حضور گسترده آحاد مختلف جامعه در مراسم بدرقه طبیب مردمی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در پیامی چنین گفت:

به نام خداوند عادل و توانا
مورخ ۲۶ اسفند ماه ۹۹ با قلبی آکنده از ناراحتی و غم در مراسم بدرقه استاد و طبیب ماهر دکتر علی اصغر فرازی شرکت کردیم تا بتوانیم با حضورمان کمی از اندوه خانواده گرامی ایشان بکاهیم.
حضور گسترده مردم در این مراسم باشکوه و پیام های تسلیت برای دکتر والامقام که بر در و دیوار این  شهر به چشم می‌خورد و همچنین پیام های همدردی و حضور آحاد مختلف جامعه از جمله روحانیون، نماینده ولی فقیه در استان آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، استاندار مرکزی مهندس آقازاده، فرماندار شهر اراک دکتر بختیاری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان مسعود فراهانی، نیروهای فداکار ارتش که در غم از دست دادن دکتر فرازی عزیز، با خانواده ایشان و جامعه پزشکی استان هم نوا شدن، جامعه پزشکی و پیراپزشکی و...همگی نشان از مردمی بودن این پزشک فرهیخته دارد.
کمال تقدیر و تشکر از تمامی آحاد مختلف جامعه و گروه هایی دارم که در این روز سخت خانواده گرامی فرازی و بستگان ایشان را تنها نگذاشتند و احساس همدردی کردند و با حضورشان تسلی بخش دلهای بی قراره این خانواده بودند.
این تراژدی غمناک به ما آموخت قدر آنچه که اکنون داریم را بدانیم پیش از آن که گذشت زمان ما را مجبور کند قدر  آنچه که داشتیم را بدانیم .
چیزی که از انسان باقی می‌ماند یادگارهای که به سنگ نوشته‌ای است، نخواهد بود بلکه تاثیری است که بر زندگی دیگران گذاشته است و این استاد در طول زندگی خویش همواره برای خدمت به خلق کوشیدند و تاثیر شایانی بر زندگی همگان گذاشته اند که در تاریخ این استان ثبت خواهد شد.
این ضایعه دردناک برای همگان دیر یا زود اتفاق می‌افتد و امیدواریم بتوانیم با الگو گرفتن از اخلاق نمونه این پزشک یادگارهای با ارزش از خودمان باقی بگذاریم.
از خداوند متعال برای روح بلند مرتبه ایشان کمال غفران الهی و رحمت را خواستاریم و از تمامی افرادی که با حضور و یا پیام های خود یاد و خاطره این استاد را گرامی داشتند، مجددا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
دکتر سید محمد جمالیان
۲۶ اسفند ۹۹


( ۱ )

نظر شما :