دانشکده دندانپزشکی اراک در منطقه حرف نخست را می زند

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱ کد : ۱۵۹۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۳
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اتفاقات خوب و مثمر ثمر در حوزه داندانپزشکی و افتتاح یک کلینیک جامع با متخصصین مجرب با هزینه دولتی، حوزه دندانپزشکی را بسیار کارآمد ساخت.
دانشکده دندانپزشکی اراک در منطقه حرف نخست را می زند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی در جلسه پایان سال با حضور معاونت های دانشگاه و روسای شبکه بهداشتی و درمانی، تاکید کرد: عقب ماندگی ها و چالش های زیادی در حوزه دندانپزشکی استان مطرح بود که با درایت و نگاه ویژه ریاست دانشگاه و تمامی همکاران اتفاقات خوبی را در این حوزه نظاره گر هستیم. 
وی افزود: یکی از هزینه های گزاف در بحث سلامت مربوط به حوزه دهان و دندان است، چرا که در گذشته استان مرکزی و شهر اراک فاقد مرکز دولتی برای ارایه خدمات دندانپزشکی بود.
وی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که مرکز دندانپزشکی در یکی از بهترین نقاط شهر اراک با بروزترین وسایل و تجهیزات و کادری مجرب و متعهد در ارایه خدمات تخصصی دندانپزشکی با هزینه دولتی در حال ارایه خدمت است.
دکتر مومنی تاکید کرد: سیستم انتقال تصاویر در این مرکز جزو بروزترین و بهترین سیستم های موجود در کشور بوده که تمامی این اقدامات باعث شد انگیزه و پویایی اعضای هیات علمی و دانشجویان این رشته نسبت به قبل رشد فزاینده ای یابد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از ریاست دانشگاه و تمامی معاونت ها و تبریک سال نو، گفت: امید است با استعانت الهی، تفکر دسته جمعی و همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات بخش دهان و دندان را توسعه و گسترش دهیم و در جهت خدمت به خلق کوشاتر از گذشته باشیم.


نظر شما :