یک بخش برای بیماران کرونایی به منظور بحران در نظر گرفته شده است

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۵۹۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۰
رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) اراک گفت: مشکلی در ارائه خدمات درمانی در این مرکز وجود ندارد و تفکیک سازی بیماران کرونایی و غیر کرونایی به خوبی در حال انجام است.
یک بخش برای بیماران کرونایی به منظور بحران در نظر گرفته شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت، افزود: خدا را شاکریم که در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی مشکلی نداریم و به منظور حفظ سلامت بیماران کرونایی و غیر کرونایی از جلوی درب بیمارستان اورژانس دو لایه صورت می‌گیرد و تفکیک سازی بیماران و نظارت بر روی آنها به خوبی در حال انجام است.
وی بیان کرد: یک بخش دیگر برای بیماران کرونایی به منظور پیش بینی بحران در نظر گرفته شده است.
 وی هشدار داد: متاسفانه در طی چند روز اخیر بستری بیماران کرونایی در بخش ویژه این مرکز افزایش یافته که ناشی از مراجعه دیرهنگام بیماران به مراکز درمانی می باشد، اما خدا را شاکریم که بستری بیماران کرونایی در بخش عادی تا حدودی کاهش یافته است.
دکتر خانی دخت تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک، بدون هیچ گونه ترسی به مراکز درمانی مراجعه نمایند چرا که عوارض مراجعه دیرهنگام، بعضا جبران‌ناپذیر است.
رییس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین اراک در پایان ضمن تبریک سال نو گفت: از مردم گرامی خواهشمندیم که به منظور حفظ شرایط پایداری که اکنون در استان حاکم می باشد همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند و از سفرهای نوروزی بپرهیزند تا به تدریج و با واکسیناسیون بیشتر، بتوانیم از شر این ویروس راحت شویم.


( ۱ )

نظر شما :