از تهدید ها، فرصت ساختیم

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷ کد : ۱۵۹۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۶
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در بحران کرونا علاوه بر تامین منابع مورد نیاز این اپیدمی سعی در رفع چالش ها و تامین زیرساخت ها و بهبود آنها داشتیم.
از تهدید ها، فرصت ساختیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی در نشستی با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک و روسای مراکز درمانی شهر اراک و شهرستان های تابعه، بیان کرد: در طی این یکسال استرس و مشقت زیادی را همگان علی‌الخصوص کادر درمان مستقر در سانتر کرونا تحمل کردند و بحث کنترل و مدیریت کرونا به این سادگی امکان‌پذیر نبود.
وی افزود: در شروع اپیدمی کرونا بار سنگینی بر روی دوش همگان بود چرا که اطلاعات و شناخت درستی از این ویروس در دسترس نبود.
وی بیان کرد: همواره در معاونت توسعه با تلاش شبانه‌روزی همکاران سعی کردیم که منابع را به هر نحوه ممکن و غیرممکن تامین نماییم تا پرسنل از لحاظ مالی تحت فشار نباشند.
وی تاکید کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ ماحصل زحمات و به ثمر نشستن آنها را نظاره گر باشیم، پروژه بیمارستان ولیعصر و بیمارستان سوختگی را به بهره‌برداری برسانیم و شاهد بهره برداری دستگاه شتاب دهنده خطی که با پیگیری های ریاست محترم دانشگاه به نتیجه رسیده است، باشیم. 
دکتر سلطانی تاکید کرد: خدا را شاکریم که ۶۰ الی ۷۰ درصد بیشتر از سهمیه دانشگاه علوم پزشکی اراک، پرسنل از طریق آزمون استخدامی جذب کرده‌ایم و در خصوص پرداخت کارانه ها و معوقات پرسنل بروز شده ایم.
وی در پایان ضمن تبریک سال نو گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم پویاتر از گذشته در خدمت به پرسنل و مردم کوشا باشیم و هر روز بیشتر از روز گذشته شاهد ترقی بیشتر و بهتر دانشگاه باشیم.


( ۲ )

نظر شما :