هدایت جریان کلان یک اپیدمی حاصل تفکرات مدیریت است

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۸ کد : ۱۵۹۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تصمیمات مدیر که در نهایت پیرو، آن سایر دستورها شکل می‌گیرد و به محیط ابلاغ می شود، نقش بسزایی در کنترل یک بحران دارد.
هدایت جریان کلان یک اپیدمی حاصل تفکرات مدیریت است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده اظهار داشت: موفقیتی که امروزه شاهد آن هستیم حاصل تلاش همگان بوده است.
وی افزود: هدایت جریان کلان یک اپیدمی حاصل تفکراتی است که در حوزه مدیریت شکل گرفته و به محیط ابلاغ می شود.
وی تاکید کرد: در طی این یک سال همکاران در حوزه های مختلف بدون در نظر گرفتن روزهای کاری و شب و روز، دائماً در حال کوشش و تلاش بودند، علی الخصوص نیروهای پرستاری، آزمایشگاه، اداری و تجهیزات و همکاران بهداشتی که جزو سربازان گمنام هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: در این یکسال نقل و انتقال پرستاران به شدت سخت و طاقت فرسا بود که به مدد همکاران گرامی در حوزه درمان و علی الخصوص در ابتدای اپیدمی، تلاش های آقای شمس و بعد از آن خانم خلیلی، نقش بسزایی داشت.
وی در ادامه افزود: همکاران در حوزه های مختلف حوزه درمان از جمله پرستاری، مامایی و... با جدیت و تلاش سعی در نظارت و پیگیری رفع مشکلات دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی، مدیریت مالی و ارزیابی و پیگیری چالش های مربوط به فضا و تجهیزات به مدد همکاران معاونت توسعه انجام شده است و همکاری سایر معاونت ها نیز تأثیر بسزایی داشته است که در راس تمامی اینها رهبری و دوراندیشی ریاست دانشگاه مطرح است.
وی تاکید کرد: ارزیابی شاخص های آماری و تحلیل و مقایسه آنها نشان می‌دهد که نتیجه کار مثبت بوده و قطعا این موفقیت با تلاش همگان حاصل شده است.
وی تاکید کرد: چالش اصلی ما در موج اول اپیدمی کرونا مسئله اعزام بیمار از شهرستان‌ها بود که خوشبختانه امروزه خدمات ویژه در اکثر شهرستانها ارائه می‌شود و در تمامی شهرستانها متخصصین داخلی اطفال، جراحی و رادیولوژی وجود دارند.
وی بیان کرد: شاخص مرگ و میر مادران باردار و کودکان نسبت به سال های گذشته با لطف و همکاری همکاران مامایی مطلوب تر بوده است ارائه خدمات از بهتر از چیزی است که تصور می کردیم.
دکتر صادقی در ادامه این جلسه از تلاش های گروه عفونی و مدیر مرحوم این گروه جناب آقای دکتر علی اصغر فرازی که به رحمت الهی پیوستند تقدیر و تشکر کرد، همچنین زحمات گروه داخلی و بیهوشی و طب اورژانس را رکن اصلی کنترل این اپیدمی و موثربخش در نتیجه درمان دانست.
دکتر صادقی در پایان ضمن تشکر مجدد از تمامی معاونت‌ها و تمامی پرسنل گفت: با توجه به افزایش تست های کرونا انگلیسی نگرانی و زنگ خطری نسبت به تعطیلات داریم و از مدیران عزیز خواهشمندیم علاوه بر تجدید قوا در تعطیلات، حضور فعال در حوزه های خود داشته باشند که بتوانیم آمادگی کامل برای پاسخ دهی به خدمات درمانی را داشته باشیم.


نظر شما :