خون دلها خورده ایم تا به این نقطه برسیم

۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳ کد : ۱۵۹۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: علاوه بر مدیریت بحران و ثابت نگه داشتن مرحله کنونی، تمرکزمان را به سمت توسعه سوق می دهیم.
خون دلها خورده ایم تا به این نقطه برسیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، گفت: یک سال پر فراز و نشیب در تمامی حوزه های دانشگاه را پشت سر گذراندیم، اما رضایت خاطری که در میان مردم وجود دارد خستگی را از تن مان بیرون می‌برد.
وی افزود: علاوه بر مدیریت بحران کرونا همزمان به کارهای توسعه و تکمیلی دانشگاه در تمامی حوزه ها اندیشیدیم؛ دلسوزی، تعهد و رشادت های عزیزان و پرسنل در تمامی حوزه‌ها زبانزد عام و خاص است، از جمله معاونت درمان دکتر صادقی و کارشناسان نظارت و تمامی همکاران ایشان که با صبوری پیگیری مشکلات بودند.
وی بیان کرد: معاونت توسعه دکتر سلطانی و همکاران ایشان شبانه‌روز در حال تامین منابع و رفع مشکلات مالی بودند، تامین منابع مالی به هیچ وجه کار راحتی نیست، چرا که در انتهای هر کاری به گونه‌ای با امور مالی در ارتباط است.
وی گفت: همچنین از روسا، مدیران، و مترون های مراکز درمانی در شهر اراک و مراکز تابعه و سانترهای کرونا، عمیقا سپاسگزارم.
متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که یک شهید مدافع سلامت در این راه نداشته‌ایم، اما خون دلها خورده ایم تا به این نقطه رسیدیم، تامین ماسک و وسایل حفاظتی و تأمین منابع مالی بسیار و به شدت سخت و طاقت فرسا بود، کارهای بزرگی در این میان صورت گرفت این همه از خودگذشتگی رشادت و جهاد که در تمامی آنها رضایت از خداوند، محافظت از پرسنل و خدمت به مردم سرلوحه کارمان بوده است.
وی عنوان داشت: بسیاری از اوقات در بن بست های قرار می‌گرفتیم که هیچ راه فرار و گریزی  نبود، مگر قربانی کردن خودمان.
دکتر جمالیان افزود: وضعیت خوب امروز استان مرکزی مرهون تلاش های تمامی عزیزان دانشگاه علوم پزشکی می باشد، چرا که علاوه بر مدیریت بحران تفکرات سیستماتیک در میان بود.
وی اظهار داشت: به نمایندگی همه همکاران در دانشگاه علوم پزشکی از مدافعان سلامت و همکاران معاونت مالی بسیار سپاسگزارم همچنین از آقای ابدال بابت مدیریت منابع مالی و تامین منابع تشکر می کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از روابط عمومی دانشگاه قدردانی می کنم که با تمام ‌توان در اطلاع‌رسانی کوشیدند‌.
دکتر جمالیان گفت: لازم می دانم در این جلسه یاد کسانی از جمله حاج آقا توان و دکتر فرازی و سایرین که جزو خانواده علوم پزشکی بودند و اکنون در میان ما نیستند، را گرامی بدارم.
وی در پایان گفت: امیدوارم که با همین توان و انگیزه و در جهت رضای خداوند و خدمت به خلق و مصمم تر از قبل در سال ۱۴۰۰ قدم برداریم و سالی سرشار از برکت و سلامتی برای همگان باشد.


( ۱ )

نظر شما :