خیرین حوزه سلامت فرشتگان زمینی هستند

۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۱ کد : ۱۶۰۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال جدید، شادکامی و بهروزی را برای تمام خیرین حوزه سلامت از خداوند منان خواستار و آنان را فرشتگان زمینی تشبیه کرد.
خیرین حوزه سلامت فرشتگان زمینی هستند

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:

به نام خداوند خوبی ها
زمانی که برگ های زرین تاریخ این سرزمین را ورق می‌زنیم، شاهد لطف خیرین به خصوص در حوزه بهداشت و درمان که همیشه یار و یاور علوم پزشکی بوده اند، هستیم.
در استان مرکزی خیرین حوزه سلامت، کمکی توانمند برای دانشگاه علوم پزشکی بوده اند.
این خیرین نیکو همت و بزرگوار همواره در جهت اعتلا و ارتقای خدمات در حوزه سلامت با محوریت رضایت خدا و عشق به هم نوع خود با عزمی راسخ و گام هایی استوار، هیچگونه سختی و فاصله جغرافیایی نمی شناسند و حتی از خارج از استان و کشور و آن سوی جهان، کمک های قابل تقدیری به مراکز درمانی و بهداشتی استان مرکزی نمودند.
بیمارستان خیرساز آیت الله خوانساری، بیمارستان در حال ساخت زنان، تفاهمنامه پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای و شهری، تامین هزاران اقلام حفاظت فردی از آغاز شیوع ویروس کرونا برای سربازان جبهه سلامت، پد بالگرد برای تمام شهرستان ها، بخش دیالیز، دستگاه اکسیژن ساز شهرستان دلیجان، بخش دیالیز و تصویربرداری خنداب، خرید دستگاه های ونتیلاتور برای شهرستانها، ساخت بخش جراحی، سی سی یو و آی سی یو بیمارستان آشتیان، ساخت مجتمع سلامت شهرستان و بخش دیالیز بیمارستان تفرش و چندین و چند اقدام دیگر از مهمترین اقدامات خیرین حوزه سلامت در استان مرکزی است.
خوشبختانه کمک های معنوی خیرین در کنار حمایت های مادی به قدری بزرگ و فراوان است که در ذهن ها نمی‌گنجد و زبان از بیان تشکر قاصر است.
بر خود لازم می دانم از زحمات آقای ابدال مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، دکتر طاهر احمدی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت،آقای محمد مهدی همتی نایب رئیس مجمع و همچنین رئیس مجمع خیرین بیمارستان خوانساری، اعضای هیئت مدیره خانم دکتر ظهیری تشکر نمایم که همواره پل ارتباطی خوبی با خیرین به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقاء سطح سلامت و خدمات ارائه شده به مردم بودند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن عید نوروز، برای تمامی هم استانی های عزیز و کارکنان و پرسنل مجموعه علوم پزشکی استان و همچنین خیرین حوزه سلامت با آرزوی سالی پر از مهر و محبت و سرشار از تندرستی و سلامتی برای این عزیزان از خداوند متعال خواستارم و  امیدوارم در سال جدید با ریشه‌کنی کامل این ویروس شاهد روزهایی بهتر باشیم.


نظر شما :