فراخوان جشنواره‌ فیلم دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان « سلامت، سین هشتم»

۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵ کد : ۱۶۰۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۷۲
جشنواره‌ فیلم دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف ثبت زحمات کادر بهداشت و درمان در لحظه سال تحویل ۱۴۰۰ در روزهای مبارزه با کووید۱۹ و ثبت آثار خلاقانه در این بحث برگزار می گردد.
فراخوان جشنواره‌ فیلم دانشگاه علوم پزشکی اراک با عنوان « سلامت، سین هشتم»

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این رابطه گفت: تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در استان مرکزی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی‌ که قابلیت فیلم‌برداری داشته باشد، می‌توانند بخشی از پیکره‌ جشنواره باشند.
یاسر قربانی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است تا بتوانیم لحظاتی را که کادر بهداشت و درمان می‌توانستند همانند بقیه مردم در کنار خانواده های خود باشند، ولی با توجه به رسالت ایثارگونه شان‌ در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی در حال خدمت به مردم هستند را ثبت نماییم تا به دیگران هم نشان دهیم.
وی گفت: کادر سلامت استان مرکزی، می توانند آثار خود را از طریق لینک @arak_mu در تلگرام و یا به شماره 09186929173 در پیام رسان واتساپ برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تا ۷ فروردین ۱۴۰۰ ارسال نمایند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در مورد شرایط ارسال اثر در بخش فیلم، گفت: زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است و محدودیتی در ارسال تعداد فیلم وجود ندارد و پرسنل می توانند با استفاده از تلفن همراه خود در این جشنواره شرکت کنند.
قربانی در پایان تصریح کرد: در پایان جشنواره به نفرات برگزیده، جوایزی اهدا خواهد شد.


نظر شما :