۱۳۶ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در روز یکم فروردین ۱۴۰۰

۰۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۴ کد : ۱۶۰۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۲
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۳۶ ماموریت در روز یکم فروردین برای اورژانس پیش بیمارستانی رقم خورده است.
۱۳۶ ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در روز یکم فروردین ۱۴۰۰

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی، آمار ستاد نوروزی مورخ یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد و افزود: در قیاس با روز سی‌ام اسفندماه تعداد ماموریت ها در یکم فروردین ۳ مورد افزایش پیدا کرده و به ۱۳۶ عدد رسیده که این آمار و ارقام ما را نگران می کند.
وی بیان کرد: از این میان تعداد ماموریت های ترافیکی شهری ۱۲ و ۹۰ ماموریت‌ غیر ترافیکی، همچنین ۷ ماموریت ترافیک جاده‌ای و ۴۱ ماموریت غیر ترافیکی جاده ای نیز در این روز انجام شده است.
بهرامی تصریح کرد: متاسفانه در این میان ۲۳ مصدوم ثبت شده که ۱۵ مصدوم مربوط به ترافیک شهری و ۸ مصدوم مربوط به ترافیک جاده بوده اند.
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم که تعداد فوت ترافیکی نداشته ایم، اما متاسفانه ۵ فوت غیر ترافیکی گزارش شده است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: از بروز بسیاری از حوادث می توان پیشگیری کرد از جمله احتیاط  و رانندگی با سرعت مطمئنه، همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا و عدم حضور در اجتماعات می تواند بسیار کمک کننده باشد چرا که همواره پیشگیری بهتر از درمان است.


( ۱ )

نظر شما :