تعاملات بین بخشی در حوزه های بهداشتی و درمانی

۰۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۷ کد : ۱۶۰۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی بازدیدی از مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های سلامت شهرستان های محلات و دلیجان، گفت: از آغاز بحران کرونا علاوه بر کادر بهداشت و درمان، نیروهای جهادی و...، نمایندگان دلسوز مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پای کار آمدند و کمک‌های خود را دریغ نکردند‌.
تعاملات بین بخشی در حوزه های بهداشتی و درمانی

به گزارش وب دا مرکزی، متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: یکی از نمونه‌های بارز، تلاش های نمایندگان مجلس در استان مرکزی، تلاش و مجاهدت های دکتر سلیمی نماینده مردم شریف دلیجان محلات در استان مرکزی می باشد.
وی افزود: پیگیری ها و رشادت های این نماینده محترم باعث شده که بیش از یک سال در تهیه تجهیزات و زیر ساخت های درمانی و بهداشتی در این دو شهرستان دچار مشکل نباشیم.
دکتر جمالیان تصریح کرد: بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به پاس کوشش های دکتر سلیمی و سایر پرسنل و مدیران در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انشاالله در سال ۱۴۰۰ به برکت اعیاد شعبانیه و با تعامل و همکاری کادر سلامت و نمایندگان، وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) محلات نیز به وضعیت مطلوبی برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: لازم می دانم که از جناب آقای دکتر سلیمی و همکاران ایشان که این راه ناهموار سلامت را با پیگیری ها و مجاهدت های خود برای ما هموار کردند، تقدیر و تشکر کنم؛ گرچه کرونا دیر یا زود می گذرد، اما این مهر و محبت و بخشش در ذهن همگان می ماند.


( ۱ )

نظر شما :