تحویل کارگاه پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر به پیمانکار جدید

۰۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۴ کد : ۱۶۱۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۳
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از تحویل کامل کارگاه پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک به پیمانکار جدید در تاریخ ۷ فروردین خبر داد.
تحویل کارگاه پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر به پیمانکار جدید

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی گفت: با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار جدید و استقرار کامل عوامل و دستگاه ها، عملا کار ساخت و تکمیل این پروژه در سال جدید آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این پیمانکار رسما از امروز کلید خورد و امیدواریم طبق قراردادی که دانشگاه علوم پزشکی با پیمانکار جدید دارد، بتوان این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برساند.

وی تاکید کرد: پیمانکار قبلی به دلایل مختلف با بدقولی هایی که داشت از ادامه فعالیت در این پروژه منع شد و با عقد قرارداد با پیمانکار جدید، پیش بینی می کنیم ظرف مدت 15 ماه آینده این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد.

دکتر سلطانی گفت: پیمانکار جدید که کار ساخت و اتمام این پروژه را قبول کرده، حرفه ای است و سابقه خوبی در حوزه بیمارستان سازی دارد و دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان کارفرما و متولی سلامت مردم، به صورت کامل از این قرارداد و پیمانکار حمایت می کند تا این پروژه که نه تنها مردم اراک بلکه سایر شهرستان های استان و استان های همجوار چشم به فعالیت آن دوخته اند، به اتمام برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: با ورود پیمانکار جدید به این پروژه جان تازه ای به عملیات ساخت این بیمارستان تزریق شد و مجموعه علوم پزشکی در اراک نیز تا حد توان  سعی می کند، موانع پیش رو را بردارد تا هر چه سریع تر این پروژه ملی و استانی به بهره برداری برسد.

وی در پایان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس و همه مسئولانی که دانشگاه علوم پزشکی را در به ثمر نشاندن این پروژه یاری کردند، تشکر کرد.


( ۱ )

نظر شما :