حداقل رسیدن زمان بر بالین بیماران

۰۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۱ کد : ۱۶۱۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۹
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مامورین اورژانس با هماهنگی در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر می شوند.
حداقل رسیدن زمان بر بالین بیماران

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی افزود: تصادف زنجیره ای در کربندی شمالی به سمت بهشت زهرا صدمتر پایین تر از پمپ بنزین صدف با هفت مجروح زرد در ساعت ۱۹:۴۷ به پایگاه اورژانس اعلام شد.

وی افزود: کد اول پایگاه خیبر در ساعت ۱۹:۵۵ در محل حادثه حاضر شد و تمامی اقدامات لازم مانند فیکس سر و گردن و کمر و رگ گیری را انجام و سه مصدوم را انتقال داد.

وی تاکید کرد: کد دوم پایگاه سنجان ساعت ۱۹:۵۵ اعلام و ساعت ۲۰:۰۸ در محل حادثه حاضر شد و سه مصدوم را منتقل کرد.

بهرامی تصریح کرد: کد سوم ۴۴۲ کد دوم منطقه ۵، از ماموریت قبلی به محل اعزام شد و در نهایت ساعت اعلام ۲۰:۲۳ و ۲۰:۳۷ به محل رسید و انتقال مصدوم و تریاژ نهایی را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: کد منطقه پل فرنگی در مامویت بود و کد منطقه ۶ با تاخیر ۵ دقیقه ای به محل اعزام شد که در لیست تاخیرها به کنترل کیفی اعلام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: از مردم عزیز استان مرکزی خواهشمندیم که در صورت مشاهده هرگونه حوادث در سریعترین زمان ممکن به پایگاه‌های اورژانس اطلاع دهند، چرا که پایگاه‌های اورژانس با هماهنگی و تعامل با یکدیگر سعی دارند در سریعترین زمان ممکن خود را بر بالین بیمار برسانند تا کمترین عوارض برای بیماران رخ دهد.


( ۱ )

نظر شما :