انجام بیش از یک هزار ۴۵۰ بازرسی در قالب طرح نوروزی

۰۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۶۱۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۹
فرماندار اراک گفت: یک هزار و ۴۵۷ مورد بازرسی با آغاز طرح نوروزی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال انجام شده است.
انجام بیش از یک هزار ۴۵۰ بازرسی در قالب طرح نوروزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: این بازرسی ها با مشارکت گروه‌های بهداشتی از مطب‌ها، آرامستان‌ها، مراکز تخصصی و روزبازارهای این شهرستان انجام شده‌ است.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۰۰ اخطار در این بازرسی‌ها داده شده و سه واحد متخلف نیز مهر و موم شده‌اند و ۴۴ مورد ارجاع به دستگاه قضایی نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تصویب تغییر ساعت محدودیت‌های شبانه از ۲۱ به ۲۲ در استان مرکزی، از اعمال قانون خودروها در این ساعت خودداری شده ‌است.

فرماندار اراک به سفرهای نوروزی به خصوص استان های همجوار (خوزستان) هم اشاره کرد و گفت: ۳۶ خودرو با اعمال محدودیت تردد خودروهای پلاک خوزستان به استان، جریمه پنج میلیون ریالی شده و ۹۷ خودرو نیز بازگردانده شده‌اند.

دکتر بختیاری یادآور شد: ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ شیوع یافت و استان مرکزی و کلانشهر اراک پس از قم در زمره نخستین مناطقی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد که به دنبال آن محدودیت‌هایی در زمینه فعالیت اصناف در نظر گرفته شد.

وی در پایان از مردم خواست تا ریشه کنی کامل این ویروس، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.


( ۲ )

نظر شما :