تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به سربازان گمنام امام زمان(عج)

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۸ کد : ۱۶۱۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۷
دکتر سید محمد جمالیان فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به این شرح است:
«نقش حساس و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی و حفظ  انسجام و همبستگی ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام بسیار پر اهمیت است. درک عمیق جامعه اطلاعاتی و امنیتی کشور از تهدیدها و فرصت‌های معطوف به امنیت ملی کشور و پیش‌بینی سامانه‌ها و سازوکارهای تخصصی، حرفه‌ای و کارآمد این مجموعه را به سطح قابل اطمینانی از دانایی و توانایی رسانده به گونه‌ای که هم‌اکنون الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی فرا سرزمینی تبدیل کرده است.
نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت و فرخنده امید دل‌ها، پیام‌آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی‌خواهان است که اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت مهدی موعود (عج) و «روز سربازان گمنام امام زمان»، امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پیگیری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و مؤید به تأیید الهی باشند.»
این عزیزان در روزهای کرونایی نیز، حمایت های زیادی به مجموعه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت در زمینه های گوناگون کردند، که جای تشکر و قدردانی دارد.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :