کارهای خیر در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است و نام نیک مرحوم "دکتر علی اکبر اخوان" همیشه در استان مرکزی جاودانه خواهد ماند

۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۴ کد : ۱۶۱۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۵۴
دکتر سید محمد جمالیان با تاکید بر اینکه کارهای خیر در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است، گفت: کسانی که در امور خیرین سلامت گام برمی دارند نام نیک از خود به یادگار خواهند گذاشت.
کارهای خیر در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است و نام نیک مرحوم "دکتر علی اکبر اخوان" همیشه در استان مرکزی جاودانه خواهد ماند

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک درگذشت خیر حوزه سلامت مرحوم "دکتر علی اکبر اخوان" را تسلیت گفت و افزود: انسان های خدوم سرمایه های ارزشمندی برای جامعه اند که دستان سخاوتمندشان همواره یاری گر همنوعان است.
آنان که واژه خدمت و مهربانی به دیگران را به خوبی دریافتند و آثار وجودی اعمال نیکشان برای نسل ها باقی خواهد ماند.
وی افزود: مرحوم اخوان، شیفته خدمت به همنوعان و همچنین ایثار و از خود گذشتگی بود و کمک های فراوانی در جهت ارتقاء سطح سلامت می کرد.
وی تاکید کرد: کارهای خیر در حوزه سلامت یکی از کارهای ارزشمندی است که خداوند این فرصت را در اختیار خیرین قرار داده است تا بتوانند با ساخت بیمارستان و درمانگاه در جاهایی که مورد نیاز است بسیاری از نگرانی های موجود در بحث بهداشت را مرتفع کنند و مطئمنا مرحوم اخوان نیز جایگاه والایی نزد خدا دارد.
دکتر جمالیان ضمن تسلیت مجدد به خانواده، بازماندگان و بستگان و جامعه بزرگ مجمع خیرین سلامت از خداوند منّان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل خواستار شد.


( ۴ )

نظر شما :