انجام بیش از دو هزار ماموریت فقط در تعطیلات نوروزی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۸ کد : ۱۶۲۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۸
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از بیست و پنجم اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۲۸۹۲ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی به ثبت رسیده است.
انجام بیش از دو هزار ماموریت فقط در تعطیلات نوروزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی افزود: از آغاز ستاد نوروزی که مورخ بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته بوده است الی ۱۳ فروردین سالجاری تعداد ۲۸۹۲ ماموریت ثبت شده که از این میان ۱۹۰۲ ماموریت شهری، ۹۹۰ ماموریت جاده‌ای، همچنین ۳۱۵ ماموریت ترافیکی شهری و ۲۴۷ ماموریت ترافیکی جاده‌های به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: ۱۵۸۷ ماموریت‌ غیرترافیکی شهری و ۷۴۳ ماموریت‌ غیرترافیکی جاده‌ای نیز گزارش شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعداد کل مصدومین در طی این مدت ۵۶۶ نفر بوده که از این میان ۲۴۵ نفر آن را مصدومین انتقالی ترافیکی شهری و ۲۳۳ نفر را مصدومین انتقالی ترافیکی جاده‌ای تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: بسیار اندوهگینیم که در تعطیلات نوروزی به جای شادی ۹ نفر از عزیزانمان در طی حوادث ترافیکی و ۶۴ نفر دیگر در حوادث غیرترافیکی فوت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس پیش بیمارستانی همچنان با قدرت بیشتر از گذشته در خدمت مردم استان مرکزی است، اما همینطور که از نام این ارگان به ذهن همگان خطور می کند این است که ماموریت‌های اورژانس بهتر است برای موارد ضروری و بسیار خطرآفرین باشد.

وی در پایان گفت: از مردم استان مرکزی خواهشمندیم که با دقت و احتیاط سلامت خود را در معرض خطر قرار ندهند تا ادامه سال را با سلامتی و شادی بگذرانیم.


نظر شما :