رنگ بندی کرونایی معیاری برای اعمال محدودیت ها است

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۷ کد : ۱۶۳۰۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تنها راه خروج از شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونایی، ایجاد و اعمال محدودیت است.
رنگ بندی کرونایی معیاری برای اعمال محدودیت ها است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: ایجاد و هرگونه اعمال محدودیت بدون همکاری و همراهی مردم، هیچ اثری ندارد و بی نتیجه خواهد بود، به همین خاطر از مردم فهیم استان می خواهیم تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، با محدودیت هایی که وضع می شود نیز نهایت همکاری را داشته باشند تا هر چه زودتر از این شرایط خارج و در نهایت به طور کامل بر آن غلبه کرده و ریشه کن کنیم.

وی افزود: مسئولان نیز از اعمال هرگونه محدودیت و تعطیلی صنوف ناراحت اند، ولی راهی جز قطع زنجیره انتقال به صورت سریع و متمرکز وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: روند شیوع کرونا در استان سیر صودی دارد و در صورت ادامه شرایط پیش بینی می شود تمامی شهرستان های استان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: حتی با وجود تزریق واکسن کرونا نیز، رعایت بهداشت و شیوه نامه های بهداشتی نباید از دستور کار مردم خارج شود، چراکه تا ایمن شدن کل جامعه ماه ها زمان نیاز است.

دکتر جمالیان در پایان ضمن اشاره به اینکه موج چهارم بسیار خطرناک تر و سهمگین تر از موج ها و پیک های قبلی است، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و... را توصیه کرد.


( ۱ )

نظر شما :