حمایت شهرداری و شورای شهر از حوزه سلامت

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۳ کد : ۱۶۳۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمک مالی شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک برای تامین تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا تشکر کرد.
حمایت شهرداری و شورای شهر از حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان پرداخت مبلغ دو میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومانی شهرداری و شورای شهر برای خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز مبارزه با کرونا را در راستای کمک به مقابله با این ویروس و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی تاثیرگذار دانست.

وی افزود: کمبود تجهیزات پزشکی یکی از معضلات و مشکلات مراکز درمانی و بیمارستان ها بود، که با شیوع بیماری کرونا این مشکلات دو چندان شد، که به  همین خاطر و کاهش شدید سطح درآمد دانشگاه علوم پزشکی، نیاز به حمایت های مالی و کمک های نقدی و غیر نقدی بیش از پیش به چشم می آمد.

وی تاکید کرد: به همین خاطر شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک بر اساس وظیفه و البته احساس مسئولیتی که نسبت به مردم داشته و دارد چندی پیش کمک مالی سه میلیاردی به حوزه سلامت را در دستور کار خود قرار داده بود که  خوشبختانه حدود 70 درصد آن را تحقق بخشیده است.

دکتر جمالیان ضمن تشکر از این اقدام ارزشمند، یادآور شد: با توجه به صنعتی بودن و استقرار صنایع و شرکت های موفق، انتظار بیشتری از آنان و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی برای یاری رساندن به مجموعه بهداشت و درمان و عبور از این شریط می رود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به آغاز موج چهارم کرونا، تزریق این مبلغ می تواند تاثیر بسزایی در تامین اقلام مورد نیاز پزشکی در مبارزه با اپیدمی منحوس کرونا داشته باشد، بنابراین لازم می دانم که از شورای شهر  و شهرداری  اراک همچنین شهردار محترم جناب آقای علیرضا بیاتیان برای کمک موثر و به موقعی که داشتند، تقدیر و تشکر نموده و از دیگر نهادهای دولتی، غیردولتی و خیرین برای انجام این امر خداپسندانه دعوت نمایم.

دکتر جمالیان در پایان همدلی، همکاری و وحدت همه جانبه را تنها راه پیروزی و غلبه بر این بیماری و موج چهارم آن دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این راه تنهاست و مدافعان سلامت بسیار خسته و ناتوان هستند به همین خاطر و برای اینکه زودتر به شرایط عادی بازگردیم نیاز است تا همگان به میدان آمده و فعل خواستن را صرف کنند.


( ۱ )

نظر شما :