همفکری جمعی موجب افزایش عملکرد می شود

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲ کد : ۱۶۳۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۵
رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: همفکری جمعی و پیشنهادات وزارت بهداشت می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش عملکرد داشته باشد.
همفکری جمعی موجب افزایش عملکرد می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی خانی دخت در بازدید رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ و اعضای شورای مشورتی علمی وزارت بهداشت و تیم همراه، از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک بیان کرد: باعث افتخار است که عملکرد و ارائه خدمت به بیماران کرونایی در این مرکز مورد رضایت تیم نظارتی وزارت بهداشت واقع شد.
وی خاطرنشان کرد: همواره تصمیمات و همفکری جمعی علی الخصوص از سوی وزارتخانه موجب می شود که نقاط قوت تقویت شده و نقاط ضعف زودتر رفع شوند.
وی افزود: در کنار رضایتمندی که وجود داشت متوجه چالش هایی علی الخصوص در بخش آزمایشگاه شدیم که با توکل به خداوند در اولین فرصت در جهت رفع نواقص موجود بر خواهیم آمد.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ناشناخته بودن این ویروس در کل دنیا و حجم بالای بیماران طبیعی است که یکسری چالش‌ها و نواقص جزئی وجود داشته باشد، اما قطعاً تا روزهای آینده سطح کیفی خدمات درمانی افزایش محسوسی خواهد داشت.
دکتر خانی دخت تصریح کرد: وزارت بهداشت از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون در بازدیدهای متعددی در صدد کمک رفع نواقص احتمالی دانشگاه های سطح کشور برآمده‌اند و این باعث دلگرمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی اراک است.
دکتر خانی دخت در پایان گفت: تلاش وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح کشور همواره افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی است و دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این راستا با جدیت عمل می کند.


( ۱ )

نظر شما :