تهیه ۲۴۰ سیلندر اکسیژن

۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۳ کد : ۱۶۴۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تهیه ۲۴۰ سیلندر اکسیژن با همکاری استانداری و صنایع مختلف شهر اراک خبر داد.
تهیه ۲۴۰ سیلندر اکسیژن

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: اپیدمی منحوس کرونا بیش از یک سال است که دانشگاه علوم پزشکی اراک را تحت تاثیر قرار داده و در این مدت، افراد، سازمان ها و ارگان های مختلف علی الخصوص جناب آقای استاندار و همکاران محترم ایشان شبانه روز به عنوان یک بال کمکی ویژه در کنار ما بوده اند.
متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: این بار نیز لطف جناب آقای استاندار و معاون اقتصادی ایشان جناب آقای سعید فرخی شامل حال ما شد و با پیگیری های مستمر ایشان تعداد ۲۴۰ عدد سیلندر اکسیژن با کمک صنایع مختلف شهر اراک تهیه گردید.
دکتر جمالیان تصریح کرد: ۱۰۰ عدد سیلندر توسط هپکو، ۱۰۰ عدد توسط ماشین سازی، ۲۰ عدد توسط واگن پارس، ۱۰ عدد توسط ایرانکو و ۱۰ عدد دیگر نیز توسط آذرآب اهدا شده است.
‏وی افزود: از آنجاییکه استان مرکزی یک استان صنعتی بوده توقع ما این است که صنایع بیشتر از گذشته در کنار مجموعه علوم پزشکی باشند و در ارتقاء سلامت مردم بکوشند.
وی در ادامه بیان کرد: سال ۹۹ به دلیل اپیدمی منحوس کرونا سال به شدت طاقت فرسا و از نظر مالی دانشگاه را در تنگنا قرار داد، که اگر کمکهای افراد سازمان ها و ارگان های مختلف نبود قطعاً امروز نمی‌توانستیم در مقابل این اپیدمی عظیم بیایستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: اقدام استاندار محترم و معاون اقتصادی ایشان مثل همیشه یک اقدام ویژه است، بنابراین لازم می دانم که به عنوان رییس دانشگاه از این دو بزرگوار و صنایع مختلفی که با تهیه سیلندر اکسیژن (پایه و اساس درمان این بیماری) دانشگاه را یاری نمودند، تقدیر و تشکر کنم قطعاً خداوند متعال این گام های نیکو را می بیند و اجر معنوی این کار در زندگی دنیوی و اخروی شامل حال این عزیزان می شود.


( ۲ )

نظر شما :