دستان شفا بخش جراحان مغز و اعصاب

۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۰ کد : ۱۶۴۱۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی در پیامی روز جراحان مغز و اعصاب را تبریک گفت.
دستان شفا بخش جراحان مغز و اعصاب

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی افزود:

به نام خداوند جان آفرین

بی شک دستان پر توان جراحان گره از مشکلات بسیاری گشوده است، اما در رشته حساس جراحی مغز و اعصاب حساسیت صیانت از جان بیمار و عدم آسیب به بیمار چند برابر می شود چرا که هرگونه خطایی می تواند به قیمت سنگین مخاطره شدن ادامه زندگی بیمار تمام کرد.

در سرزمین پهناور ایران، متخصصان خبره ای در رشته جراحی مغز و اعصاب با زیر مجموعه های بی نظیر و گوناگون مشغول خدمت رسانی هستند و ساعات نفس گیر بر بالین بیمار در حال تلاش هستند، هر بخش از مغز شامل دنیای عظیمی است که قابل درک جز برای جراحان این رشته نیست.

ایران عزیزمان نخبگان بسیاری را در زمینه ی جراحی مغز و اعصاب در خود پرورانده، که از این میان می توان به بزرگانی چون پرفسور مجید سمیعی و دکتر بیژن اعرابی و دکتر سهیلا سامی و... اشاره کرد.

این نخبگان در مجامع بین المللی باعث افتخار و عزت نام کشورمان شده و شعشعه و ضیا علم خود را به جهانیان می تابانند.

در استان فرهیخته مرکزی نیز پزشکان متعهد و با تجربه جراح مغز و اعصاب بالاخص دکتر محسن دالوندی، دکتر علیرضا محمدی، دکتر مهدی خالقی، دکتر علی ناظمی رفیع، دکتر مهران آران فر، دکتر سید نادر دادگر، دکتر آیدین شاکری و همه اساتید و اعضاء هیئت علمی جراحی مغز و اعصاب در استان مرکزی، به صباحت هر چه تمام تر جلوه تمام عیاری از مسئولیت پذیری در برابر جان بیمار و سخت کوشی و دقت عمل را به منصه ظهور رساندند.

قطعا وجود و حضور تمامی این والامقامان، اشارتی است پیامبرانه که بر دردهای بیماران دخیل بسته شده است چرا که دست هایی که شفا می دهند قطعا از لب هایی که شفا میدهند مقدس ترند.

اینجانب روز عالمان عامل و دانایان تیغ در دست جراحی مغز و اعصاب که سال های دور ملجا و پناه بیمارانی بوده اند که آخرین امید خود را به علم و چاقوی آنها سپرده اند را خدمت تمامی صاحب منصبان و والیان این رشته بالاخص گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک و تهنیت گفته و از حریم حضرت احدیت علو درجات و دار السلام نعیم را خواستارم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

دکتر سید محمد جمالیان


( ۵ )

نظر شما :