گروه ها درمانی، خلاء های یکدیگر را پر کنند

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۶۴۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۸
معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط فعلی گروه های مختلف باید به کمک یکدیگر به خصوص گروه های درگیر کرونایی بروند.
گروه ها درمانی، خلاء های یکدیگر را پر کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در جلسه با گروه عفونی و داخلی، بیان کرد: برای جبران کمبود و فشار بر روی رزیدنت های شاغل در بخش های کرونایی، نیاز است رزیدنت های سایر گروه های آموزشی برای کمک به مراکز درمانی اعزام شوند.

وی افزود: مسئول دستیاری مراکز درمانی نیز به رزیدنت های جدید الورود، نکته ها و آموزش های لازم را ارائه دهد تا آنها نیز آمادگی های لازم را برای مواجه در شرایط درمانی و سخت را فراگرفته و به تدریج وارد محیط کار شوند.

دکتر آشتیانی خاطرنشان کرد: مسئولیت این کار با گروه داخلی است و انتظار می رود در این امر با داد و ستد علمی میان گروه ها، این بحران نیز البته با همدلی و حمایت همه جانبه پشت سر گذاشته شود.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک به ادامه دار بودن فارغ التحصیلی دانشجویان عفونی اشاره کرد و گفت: مسئولان دستیاری گروه می تواند با نظارت بر تکمیل ظرفیت ها، کسانیکه تکمیل ظرفیت نشده و شرایط حضور در مراکز درمانی را دارند به سمت بیمارستان ها سوق دهند.

وی در پایان پیشنهاد داد برای بروز بودن اطلاعات و آگاهی رزیدنت ها، کتابچه ای طراحی و چاپ شده و در محل اورژانس مراکز قرار داده شود تا دسترسی دستیاران به آن آسان تر شود.


( ۳ )

نظر شما :