دفتر فنی و عمرانی قلب تپنده پروژه ها است

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۱ کد : ۱۶۴۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۹
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیگیری و نظارت دقیق بر پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه و کلیه واحدهای تابعه در سطح استان و ارایه گزارش به موقع و تلاش در جهت رفع موانع موجود از جمله مهمترین اهداف دفتر فنی دانشگاه به حساب می آید.
دفتر فنی و عمرانی قلب تپنده پروژه ها است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی افزود: در هر پروژه و در تمامی مراحل، از مرحله بستن قرارداد تا تحویل پروژه، مهندس دفتر فنی وظایف خاص و مهمی را در پروژه بر عهده دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: این دفتر با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود و تعامل و ارتباط مؤثر و مستمر با کارشناسان مجرب و رعایت مقررات و ضوابط مربوطه در راستای اجرای هرچه بهتر وظایف محوله، توفیقات روزافزونی داشته باشد.

دکتر سلطانی بیان کرد: دفتر فنی در هر بخش از کار یعنی شروع کار، در حین اجرا و تحویل کار، از طرف هر کدام از عوامل پیمانکار، مشاور و کارفرما وظایف مهمی برعهده دارد و این وظایف در حوزه سلامت که مستقیما با جان مردم و هموطنانمان در ارتباط است، خود را بسیار پر رنگتر و مهمتر جلوه می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان  دفتر فنی را به «قلب پروژه» تشبیه کرد و گفت: نکته حائز اهمیت این است که یک کارشناس دفتر فنی بایستی اطلاعات خود را بر اساس آخرین بخشنامه‌های ابلاغی مربوطه بروز نماید و لازمه این امر این است که بصورت مداوم با مراجعه به سایت نظام فنی و اجرایی کشور و ارگان‌های ذی‌ربط از آخرین وضعیت بخشنامه‌های ابلاغی اطلاع پیداکرده و همواره تغییرات بخشنامه‌ها را دنبال نماید.

گفتنی است طی حکمی از سوی دکتر سعید رضا سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مهندس محسن جاویدان به عنوان سرپرست مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اراک منصوب شد.


( ۴ )

نظر شما :