وزیر بهداشت روزانه وضعیت کرونا را در استان مرکزی پیگیری می کنند

۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵ کد : ۱۶۵۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حمایت ها و کمک های وزیر بهداشت و معاونان ایشان بسیار روحیه بخش است.
وزیر بهداشت روزانه وضعیت کرونا را در استان مرکزی پیگیری می کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: دکتر نمکی در راس و معاونان و مشاوران ایشان همواره پیگیر مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی هستند و حمایت های ایشان و معاونان شان از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون شامل حال استان مرکزی شده است.

وی افزود: در این مدت مردم و مسئولین استانی در مقاطعی به کمک دانشگاه علوم پزشکی اراک آمدند، اما رهبری و مشاوره های وزرات عالی بهداشت همواره یاری رسان موقعیت های سخت استان مرکزی بوده و هست.

وی تاکید کرد: شخص وزیر محترم هر شب و معاونان ایشان در بازدیدهای حضوری از نزدیک مشکلات و موانع پیش روی کنترل کرونا را در استان جویا و همواره در جهت رفع آنان تلاش کرده اند.

دکتر جمالیان گفت: با توجه به مشکلات، موانع و چالش ها و خستگی هایی که برای کادر بهداشت و درمان باقی مانده  در مسیری رو به جلو در حال حرکت هستیم که ضمن تلاش جهادگونه به وزارت و اعضای ستاد، اعتقاد قلبی داریم و امیدواریم با همکاری و همدلی همه جانبه این بیماری را شکست دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در تونل پر پیچ و خم کرونا در موج چهارم قرار گرفته ایم، گفت: خوشبختانه حمایت های زیادی در حوزه های مالی، تجهیزات پزشکی و ... در طی این مدت شده است که مطمئنا اگر این حمایت ها و پیگیری ها از سوی این عزیزان نبود، دانشگاه علوم پزشکی اراک هرگز  نمی‌توانست به تنهایی بار مدیریت و کنترل کرونا را به دوش بکشد.

وی از زحمات و پیگیری های معاون درمان وزارت (دکتر جان بابایی) و دکتر سوری (رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید 19 و عضو شورای مشورتی علمی وزارت بهداشت) تشکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: وزارت بهداشت با کسب تجربیات دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مختلف، با دید وسیعتری جوانب را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن را در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برای رفع چالش های خود و برون رفت از مشکلات منطقه ای شان قرار می دهد.


( ۵ )

نظر شما :